ah Amerika

Zoals ik eerder al heb geschreven heb ik nog altijd veel contact met Michael McCabe die mij shooten toen ik in Miami was 🙂 Hij vertelde mij dat hij een film aan het schrijven is, Michael wou oorspronkelijk regisseur worden, en dat hij hoopt te draaien in de winter in Miami🙂 Ik zei zo voor de lol tegen hem : heb je geen rol voor mij en hij antwoordde dat hij zeker aan mij ging denken ! LOL … stel je voor … moest ik in Amerika wonen amai🙂 dan zou ik mss in een amerikaanse film kunnen meespelen … en zoals Michael zelf zei :

It’s too bad you live so far away, it would be fun to shoot more often.

Tja … Amerika … de volgende keer dat ik naar Miami ga kan ik zeker al met 4-5 fotografen shooten als ik wil 🙂 zoals Mojokiss en vele anderen Ik heb daar een paar goede contacten gemaakt die mijn portfolio hebben gezien en die onder de indruk zijn …. hopelijk zal Michael toch niet teveel bezig zijn met filmen en zal hij nog tijd hebben voor te shooten maar één ding staat al vast : ik mag hem komen bezoeken op de set EN hij is echt heel heel hard aan het denken om deze zomer naar Europa te komen want hij vroeg of hij dan eventueel bij ons kon logeren 🙂 NU duimen dat hij komt é ! Dan maken we super mooie foto’s !!!! Zoals deze

of deze

~ door Pauline Grossen op juni 15, 2008.

15 Reacties to “ah Amerika”

  1. Ohh supper ! =D
    Zou supper zijn, mocht je in die film meespelen =D
    Pliientje wordt wereld bekend =D
    Ik duim mee dat hij komt😀
    Ik vind de fto’s supper !🙂

    Kussiiee x

  2. mooie foto’s!!

  3. dank u bezoekster 🙂

  4. Oooh:O ik duim ook voor jou!
    Knuffs♥

  5. srry die anoniem ben ik😛
    Big Sis

  6. Super ! ❤

  7. Na Miami jong Ö
    Das iets waarvan ik gwn maar kan dromen Ö!
    De foto’s zijn echt prachtig😉
    ♥.ly

  8. Jammer dak nie in uw valies pas :p
    anders zouk zo hééél stiekem in uw valies gekropen zijn😀
    hehe😀
    ♥.ly

  9. amerika❤ binnen een maand enalf gaak er ook naartoe!
    pauline ge zijt zo mooi!

    X Lu

  10. Het zyn super mooie foto’s alleen staat je haar by de 2e foto zoo bollekes

  11. ze gingen nog redelijk… mijn boekhouden is nie zo goed gegaan maarja das maar een deel van economie da nie gelukt is dus da ga wel meevallen… bij jou? X

  12. Wow erg mooie foto’s!😉
    Ik duim ook voor je he! wie weet zien we je trug in een amerikaanse film!!🙂
    Dikke kus,
    Elle

  13. Cool !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    love miami !
    xx
    EzratJ

  14. => heel de ochtend gewiskund:p:p:p

  15. […] haar optredens als reporter in JAM werden zeer gesmaakt, ze leverde mooie prestaties bij internationale fotografen en debuteerde in een grote productie ‘De helaasheid der dingen’. Way to […]

Geef een reactie

 
