Casting ?

Ik heb nog niet veel tijd gehad om hier iets te zettten want gisteren was ik heel de dag “bezig”. ik moest namelijk al heel vroeg in Antwerpen zijn waar ik werd verwacht voor een soort casting …. nee dit keer heb ik de casting/auditie niet moeten doen maar ik zat aan een tafel samen met andere mensen en mocht ik kijken hoe de andere mensen, meestal bv’s, er vanaf brachten 🙂 Leuk om ook eens de andere kant te zien 🙂 Als dat gedaan was moest ik mij haasten want ik had examen dictie ! Om 14 u 30 moest ik in het conservatorium van Oostende zijn waar we eerst een groep examen haddden en daarna iedereen op zijn beurt voor de jury moest ! Ik denk dat ik het goed heb gedaan 🙂 Ik krijg mijn punten pas de 25ste juni ! Dus ik had een hele leuke maar toch wel vermoeiende dag achter de rug ! Als ik dan ’s avonds eindelijk thuis was en ik keek op mijn blog dan zag ik dat ik een reactie had gekregen van Anne-Marie Gilis , zo lief van haar, ze is de stichter van Jam🙂

Nu moet ik dringend studeren , de week die nu komt is echt zwaar! IK begin morgen met wiskunde en Wero : alles over Europa, beroepen, De Tijden en Australië

En nu nog een foto die ik onlangs kreeg

Een agence heeft mij ook voorgesteld voor een shootje voor een belgisch merkkledij … toen ik vroeg welke fotograaf het was en ik de naam kreeg , wist ik meteen .. dit lukt niet …. want het is de fotograaf die de modellen kiest voor dit merk ….. ik heb al 3 keer gewerkt voor dit merk hoor … telkens als de officiële fotograaf er niet was en de foto’s door iemand anders werd genomen hihihi🙂😉

~ door Pauline Grossen op juni 15, 2008.

8 Reacties to “Casting ?”

  1. Omg! :O Prachtfoto!!
    Je haar! Kei Cool!
    Kwil dat al lang zo eens doen😛
    En die casting.. ja ….
    Dikke Knuffl en doe dat goed hé morgen!
    Ik heb anatomie (ook een soort bio😉 over de stelsels van het Menselijk lichaam..
    Zoooooo Moeilijk en veeeeeel😦
    Ti♥Amoo!_<33. Kusjes

  2. I think I know what you mean my sweet Choezie!
    Een PRACHTFOTO zoals Fie zegt❤

    Mahal Kita

  3. Nu vraag ik me toch af wat je gedaan hebt in Antwerpen ? Als fotograaf kies ik bijna nooit mijn modellen en ik laat dat aan de klanten over ! Maar ik ken ook collega’s die inderdaad zelf kiezen en dan durft het natuurlijk ofwel hun kinderen zijn of kinderen van vrienden en familie. Dat kun je niet voorkomen hoe “oneerlijk” het soms is tegenover de 100den kinderen die eens graag willen poseren en het potentiël zeker even goed zouden kunnen doen…dat is nu éénmaal de harde realiteit …

  4. KEII MOOIIE FTOW ! :O =D
    En je haar iis daar keii mooii & supper coool =D

    Kussiiee x

  5. Meid ge zijt zukken beauty &; al!
    Zie ze nu weer eens stralen op die foto ^^
    Kben fier dak u mag kennen ze😉
    ♥.ly

  6. Your are so beautiful

  7. wat een mooi t-shirt !
    ik zoek me er al lang zo eentje

    xxx EzratJ

  8. Mooie foto Pauline!

    tineleysen@hotmail.com ( is mijn msn adres )

    Tine

Geef een reactie

 
