whiiiiiieeeeeeeeeee

Ik had een paar maanden geleden een cool idee voor al mijn shoots🙂😉 Waarom zou ik niet eens een mailtje sturen naar een paar “Clothing Designers” of stylisten of afgestudeerde of schoolgaande stylisten met de vraag of ze iets hadden van kledij voor mij🙂 Wel hier is het goede nieuws 🙂 Vandaag heb ik van Roya , een mode ontwerpster, gehoord dat ze binnenkort express voor mij iets ging ontwerpen 😮 Kun je je dat voorstellen ? Ook andere stylisten zoals Anouk hebben mij al gezegd dat ze stoere kleren gingen bijhouden voor mij !!! Laat nu de shoots maar komen als ik zulke ongelooflijk speciale kleren krijg ! Tof idee é van mij ? I know, I know 🙂😉 Ik ben SUPER blij ! Ow en wie weet, als ik veel reacties krijg en dus ook veel spullen kan ik er mss ook een paar vriendinnen-modellen ervan laten profiteren !

Kijk wat Roya zo maakt :

en Anouk

~ door Pauline Grossen op juni 15, 2008.

14 Reacties to “whiiiiiieeeeeeeeeee”

  1. Amai echt super pauline!
    Iets Speciaals voor jou moet wel HEEL SPECIAAL ZIJN❤

  2. ik dacht eventjes dat ik op een verkeerde blog was bij het aanzien van de foto’s🙂 Dat is idd een heel goed idee van jou ! Hopelijk reageren er nog een paar !

  3. Met een beetje lef kan je soms veel verkrijgen. Dit is je alvast gelukt!

  4. ’t leven is als een sprookje voor jou, pauline!

    mja ..

    da’s niet moeilijk met een prinsesje als jij!

    geniet ervan, hoor!
    ik geniet met je mee dankzij je logs!

  5. ZO LEUK !!!! ohh modeontwerpsters ! gij gelukzak🙂
    zo schone kleren da zal wel een specialleke worden hé

    xxx
    EzratJ

  6. WOWWW !! =D
    Ik ben echt supper blij voor jou !
    Gelukzak !! Hhaha =D
    ‘T Zal idd heel speciaal worden,
    die foto’s van die kleren diie ze hebben ontworpen,
    zijn wel Supper mooii, hierbovn ! =D

    Kusiiee x iiLYOU !❤
    We zijn in de helft met de exames JOEHOEEE=D=D

  7. cool meid !!😉
    ik ben die da juist naast die met dat groen masker staat !! ^^

    knufs x

  8. Ben wel benieuwd naar de creatie van Anouk!

  9. en ik dan 🙂😉

  10. Zo supersjiek jong!
    Ze gaan gwnweg x ontwerpen voor u Ö
    ZO COOOOOOOOOOOOOOOL ^^
    Zeker een foto er van sturen é😉
    ♥.ly

  11. Ooooh dat zou echt superleuk zijn
    &; een superleuke shoot zijn meid😀
    ♥.ly

  12. zo zaaaalig plien! jaja da was weer een supr idee van u :p
    X

  13. Die kleding is echt wel stOer! ‘
    x

  14. Zou wel tof zijn =)

Geef een reactie

 
