TFCD iemand ?

Ik werk al een hele tijd op TFCD basis zoals ze dat noemen🙂 Dat wil zeggen dat je poseert in ruil voor een CD ! Sommige mensen vinden dat “belachelijk” en “tijdverlies” en beweren bij hoog en bij laag dat ze zoiets nooit zouden doen en enkel “betaalde” opdrachten aanvaarden ! Tot ze zien welke foto’s je zo kan bekomen ….en met welke super fotografen je mag werken, dan zijn ze de eerste om ja te zeggen !!! Dus een goede raad : laat je ‘fierheid’ voor wat het is …. en gewoon doen ….Zo heb ik 2 jaar geleden mogen werken met Nicoline , toen nog een “normale” fotografe nu een superster🙂 Ze shoot voor Elle , Cosmopolitan , reist van hier naar daar …. is bijna nooit meer in Nederland … en ze maakt prachtige foto’s ! En ze is niet de enige é ! Een aantal jonge fotografen met wie ik heb gewerkt beloven een mooie carrière te maken : Selina de Maeyer, Giel Domen, Jorrit, Liesje Reyskens, Katrijn Michiels en nog vele anderen ! En dankzij hun heb ik al heel veel mooie foto’s gekregen ! Binnenkort werk ik terug met Selina , Liesje en Giel🙂 Met Nicoline wordt het moeilijker , ocharme, ze heeft gewoon geen tijd meer en is altijd in een ander land … ik mag dus super blij zijn dat ik toen met haar deze foto’s mocht shooten🙂 en ik moet ze koesteren …..

~ door Pauline Grossen op juni 16, 2008.

7 Reacties to “TFCD iemand ?”

  1. Foto 2 vind ik subliem ! Je zou gek zijn om niet op tfcd basis te werken als je zulke pareltjes ziet !

  2. idd groot gelijk po !
    Jhoa, diie Nicoline kan er wat van hé ?=D
    KEII MOOIIE FOTO’S ! :O =D

    Kusiiee x

  3. Op dees foto’s moet je echt massz fier en zo zijn hé !
    Zo cool dat die mevrouw nu zo beroemd &; al is ^^
    ♥.ly

  4. dank u !

  5. mooie foto’s !

  6. Haha die tweede foto =)
    Je voetjes moesten nog ’n paar centimeter groeien :p

  7. echt mooie foto’s!!!
    Kan ni beter!!😉
    -xXx- Dikke Knuf -xXx-

Geef een reactie

 
