Do you say attitude ? :-) ;-)

Met deze foto van Selina de Maeyer moest ik wel heel hard lachen 🙂 Ik moest zo echt erover poseren , gelijk zo voor een extreem fashion shoot en met “attitude” zoals ze dat zeggen 🙂 Wel ik denk dat het een beetje gelukt is 🙂 Mijn make up is nog altijd verzorgd door Noi .

~ door Pauline Grossen op juni 17, 2008.

26 Reacties to “Do you say attitude ? :-) ;-)”

  1. ghehe ja soms moet je zo echt “erover” poseren en dan denk je van hoe gaat die foto zijn ?!
    Haha dan denk je soms zo van dat je daar als iemand zal opstaan dan een “dikke” nek heeft !! ^^
    heb dat ook als eens voorgehad :p
    de foto is echt schoon ze meid !!😀

    knufs x

  2. ja daar moest ik da doen ma vind da wel leuk ^^

    knufs x

  3. ja tamelijk ik heb vrijdag gedaan , morgen nog frans en dan is het moeilijkste ook gedaa , ik heb donderdag geschiedenis en vrijdag technologishe opvoeding … vandaag had ik wiskunde, was op 15 min. klaar was ook een spr kort exaam !!

  4. Ik vind dat dees foto echt wel goed gelukt is !
    Kvind het eens anders dan andere foto’s,,
    maar hij straalt een bepaald soort klasse uit😀
    Gebt da goe gedaan meid😉
    ♥.ly

  5. Prachtige foto!

  6. OHHHH
    wat een Beauty !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    OMG !! de reeks van Celina en Liesje vind ik je mooiste ooit

    xxx UR cool .
    EzratJ

  7. Haha😛 geen sterallures krijgen hé jij😀
    Grapjeuh!! Jij bent DE ster hé!!😉
    Top Kwaliteit Meid!_<33. Ti♥Amoo!

  8. you’ve got it babe! X

  9. Heel mooi meis😀 , mijn kinderen zijn helemaal weg van jouw mooie lange haar en willen het inene ook weer langer laten groeien haha.

  10. hahaha leuk 🙂😉 Groetjes aan je kids🙂

  11. Haha spijtig genoeg s het géénblanko blad :p maar het ws een blad vol luieroefeningen en da ging tamelijk snelvoorbij en de rest had ik spr snel kunnen invullen , dat ws juist het “di” wat ik het beste had geleerd , dusik had wel wat geluk😉

    knufs x

  12. Keii mooii <33

  13. Dit vind ik nu een vlotte, feestelijke, speelse jurk voor jonge dames zoals jij! Maar wat ik maar niet kan begrijpen is het volgende: Waarom worden kindermodellen zo zwaar geschminkt? Het oogt onnatuurlijk en maakt je gelaat zoveel ouder, terwijl je lichaam dat van een jong meisje is. Je hebt een mooi fris gezichtje dat eigenlijk niet veel make-up vraagt. Ik weet wel dat een minimum nodig is, maar waarom zo veel?

  14. Leuke foto, originele pose.
    Mooi.

  15. wel een houding waarin je geen uren kan blijven staan, denk ik? 🙂

    ’t is een geslaagde foto!!

  16. Toffe foto =) is goe gelukt dat ‘erover’ poseren…

    Heb je dat filmpje al gezien van A’petown – The Take-Off ??

    Greetz x

  17. Wat een pareltje van een foto !!
    Ik vind hem echt super
    Je lichaam in de knoop en toch nog die juiste blik geven
    GENIAAL !

  18. Ik vind het echt een fantastische foto!!😀
    Je kan echt alles aan hé!!😉
    Prachtig!
    -xXx-jes

  19. ‘Attitude’ van een echte dame , Pauline ! Goed zo !

  20. Amai !
    Jij bent echt wel zoooooo mooi !
    Hoe oud ben jé eigg?

    xjéé.❤

  21. Dag Fien , ik ben 11, 12 in augustus🙂 bedankt om een reactie te laten
    xxx

  22. je bent supper mooi ik wou da ik ook zo moooi was als jij
    aja ik heb je blog bezocht en coms zeget wilt gij d aook bij mij doen
    tnx

  23. Caro , geef me eens je blog aub want je link is niet juist dan kom ik zeker eens langs !!!!!

  24. Heey!
    Z’on een DMAX Kleedje en natuurlijk ook het meisje op de fto!

    Euuhh .. een vraagje:Je hebt wel hééél lang haar eh.. Hoe lang is dat haar eigenlijk ongeveer :p

    __X__ Julie

  25. in 1 Woord Superrr Kei Gaaf man:D

    Je Ziet er zoo knap verzorgd uit jeetJ😀

  26. Keimooooie foto! Echt waar!
    Ik ben fan!🙂 Goed gedaan!

    xx

Geef een reactie

 
