Tot Jam :p:p

OMG  (shame shame) :p:p de video van JAM met het surfen 🙂😉 Alles OK tot het einde : doink ***** Ik moest zo “tot Jam” doen maar euh … dat ziet er echt niet uit vind ik :p:p Ik zal iets anders moeten doen, volgende keer  🙂😉

Vodpod videos no longer available.

~ door Pauline Grossen op juni 18, 2008.

12 Reacties to “Tot Jam :p:p”

  1. Supper !!❤
    Hhaha .. Kviind da echt supper da surfen ! =D

    kusiiee x JOEHOEE morgn voor laatste examen =D=D

  2. hahaha Pauline toch ! Zo erg is het nu ook niet 🙂😉 Ik heb in ieder geval goed gelachen en mijn madam ook😉 En dat surfen ging goed é !

  3. Hihi die is zalig!
    X-jes Knuff♥

  4. ik vind het meer dan oké, pauline!

    jij bent een natuurtalent, bij eender welke activiteit jij onderneemt!

    hoedje af voor jou! 🙂

  5. ja, nog 1tje, morgen🙂
    jij?
    en kvond het einde absoluut niet erg fzo!
    chapeau da je dat allemaal kunt! ^^ x

  6. Cool filmpje =)
    Is toch nie zo erg dat einde , tis juist grappig :p
    Het surfen ging precies wel goed naar het einde toe hé🙂
    Xxx…

  7. HAHAH !

    Deze zomer wordt lachen!
    Amai amai kheb al pijn als ik u zie vallen😛

    xXx
    Mahal Kita
    nwly

  8. hehe meid da valt nog mee z;-)
    orgen heb ik laatste exaam en dan moet ik alleen nog maar dondeda op school zijn voor mn rapport en dan … VAKANTIE !!
    nog véél beterschap😉

    knufs x

  9. Sgatii❤
    Beterschap ehh, k zit ook me zo’n hoest😛

    Kusiiee x

  10. Amai seg je doet dat niet slecht!

  11. haha! mijn klein rekkerke… gij zotteke!
    morgen nog mijn 2 laatste examens😮 pff kebber geen zin in maar daarna ist eindelijk gedaan🙂
    tot jam😀 haha die is grappig xD
    X

  12. haha !!!
    grappig
    x

Geef een reactie

 
