Gedaaaaaaaaaaaaaan :-)

Eindelijk gedaan met de examens 🙂🙂 En het is goed gegaan hoor behalve dat ik gisteren en vandaag zat met een serieuze hoest en af en toe in de klas kreeg ik zo een hoestbui , niet te doen, kon niet meer stoppen! Je kan je dan wel even minder concentreren maar ja … Nu mag de vakantie beginnen🙂 En ik heb al veel projecten 🙂 … natuurlijk eerst repeteren met Zohra en de Berbers zodat het in orde is tegen de voorstelling op 25 juni ! Dan naar optredens gaan of course , ik begin al direct goed met zaterdag naar Avril Lavigne te gaan 🙂 Dan heb ik al afspraken met vriendinnen🙂🙂 En ook afspraken voor shoots …. en een paar trips waaronder in Londen, yeah baby, in combinatie met een shootje🙂 En shoppen dat ik daar zal doen 😉😉 en hopen dat het prachtig weer is zodat we lekker naar het strand kunnen gaan … en … en … en … teveel om op te noemen🙂 Hoelang duren de vakanties alweer 😉

aw relax !! Take it ea- ea-syyyyyyyy lalalalala -lala- la – la🙂🙂

~ door Pauline Grossen op juni 19, 2008.

15 Reacties to “Gedaaaaaaaaaaaaaan :-)”

  1. ocharme paulinetje! allee veel beterschap é…
    tis morgen voor mij ook vakantie🙂 zaterdag gaak naar antwerpen yessen!

    X LY

  2. WHAAA =D =D
    Kben supper blij, morgen vakantie JOEHOEE =D
    Alleen nog ne week stressen derna, want als ik thuis ne brief krijg van het school wilt da zeggen da ik ben blijven zitten, en als da nii zo is dan ben ik door😀
    Keii mooie ftow !
    Beterschap lieveke ! X
    Houvnj.<3

  3. amai nog een rijmtalent ook enal🙂
    kzal da doen een dikke zoen aan mijn kapoen
    (jaja ik ben ook poëtisch aangelegd enal :-))
    X

  4. Veel plezier tijdens de vakantie !!! Mooie foto ook, wie heeft die genomen ?

  5. haha !
    gelukzak ! ik heb nog 1 dag en 2 examens

    van Frans enne wiskunde
    xxxxxx😦

  6. Lekkerrrr eindelijk je welverdiende vakantie🙂 .
    Zo te zien genoeg leuke dingen te doen!
    Geniet ze!

  7. Geniet van je welverdiende vakantie.
    Mooie foto van in tegenlicht.
    En maar hopen op twee maanden ZON ! ! !
    Gr.
    P-TER

  8. Jeej WE GO!!
    AVRIL:D♥

  9. Have fun !
    Ik vandaag het laatste examen : Engels🙂
    Hopelijk schijnt het zonnetje veel !
    Bye bye xxx tot ergens in de vakantie :p

  10. heerlijke vooruitzichten, pauline!

    laat de vakantie maar beginnen!

    en het mooie weer natuurlijk ook!

    veel plezier,

  11. hey pauline mag je kom de 29ste juni naar onze pim ?.

    grtjes evy

  12. Ooooh jij gelukzakje dat je gedaan hebt :p
    ik heb maandag m’n laatste 2 examens😀
    &; dan feeeeeeeeestje😀
    &; strx moet ik vertrekken naar het VTM-gebouw ^^
    voor de opnames van ‘singing-bee’ cool hé😀
    Oooh meid we moen tog nog eens proberen af te spreken in de grote vakantie é😉
    ♥.ly

  13. […] dan wel even minder concentreren maar ja … Nu mag de vakantie beginnen En ik heb … Source: Gedaaaaaaaaaaaaaan Who Would Be A Worse Mom? Paris or Lindsey? Vote Now And Get A Free iPhone. Avril Lavigne Used […]

  14. Ooh Jà! Eindelijk gedaan hé😉
    Ik heb nog maar een dag school & dan gaan we naar Bellewaarde! =)
    De vakantie is nOg niet begonnen, maar hij is al bijna helmaal volgepland met feestjes,uitstappen,kamp,vriendinnen die komen’xD.. Druk druk druk :p Maar dat ken jij wel he😉
    x

  15. Paulineeeee!

    Supermooie foto!;)

    Veel plezier, bij Avril Lavigne!
    Superveel succes met Zohra en de Berbers!
    En die tripjes naar Londen enzo.. Laat je maar eens goed gaan hé, Shoppen, Shoppen, Shoppen! :p

    Ik ben ook zo aan het hoesten geweest..

    En, ergens in de vakantie kom ik nog naar zee!
    Dan bel ik je wel, om eens af te spreken!😉
    We’re gonna have fun in the sun!😀

    iloveyou!
    Tot in de vakantie, Lieveke! ♥
    x

Geef een reactie

 
