Moeilijke keuze

Ik kreeg gisteren een CD in de bus met mijn foto’s van de shoot met Jeroen 🙂 Toen dacht ik , ik ga er hier al eentje opzetten🙂 Maar nu blijkt dat ik moeilijk kan kiezen tussen de kleuren versie en de B&W versie ! Dat is niet evident vind ik ! Dus ja hier zijn ze dan allebei 🙂 En ik laat het aan jullie over …

Ondertussen ben ik aan het repeteren voor “Zohra en de Berbers” en het gaat goed , ik ken mijn rol al bijna helemaal … straks hebben we de eerste algemene repetitie op het podium … ben benieuwd 🙂

Hier de 2 foto’s :

~ door Pauline Grossen op juni 20, 2008.

20 Reacties to “Moeilijke keuze”

  1. Idd , ze zijn allebei wel leuk ! De kleurenfoto is levendig met die bomen en de zon op je haar. Maar de tweede heeft ook wel iets. Daar komt je haar en gezicht ook mooi op uit.
    Doe je best straks ! Myn examens zitten er ook op :p donderdag rapport. Bye xxx

  2. Ik ben meestal een B&W fan maar dit keer twxijfel ik echt ! Ik zal nog eens moeten terugkomen denk ik 😉

  3. Nog iemand met het zelfde probleem🙂
    De foto op zich is echt fantastisch !!
    Ik denk dat ik deze keer voor de kleurenfoto ga
    De achtergrond is zo mooi
    veel succes met je keuze en de repetitie🙂

  4. Hier vind ik de kleurversie sterker.
    Je huid en haarkleur staan in zo’n mooi contrast met de achtergrond.

  5. Kversta wrm je het een moeilijke keuze vind meid !
    Zo’n prachtige foto’s! Kzou ook nie kunnen kiezen😉
    ♥.ly

  6. Oei meid en kzie nu nog maar daj blijkbaar 2 dagen geleden een berichtje op m’n blog had gelaten,,
    sorryyyyyyyyyyyyyyy🙂
    Nuja khoop daj al véél meer genezen bent en véél minder moet hoesten😉
    ♥.

  7. Plientje❤
    Kversta echt wrm je nii kan kieze ! =D
    Het zijn 2 Supper mooiie ftow’s !
    Maar ik denk toch dat ik de kleurenversie,
    toch wel iets mooier vind, maar de
    andere heeft ook wel iets ze ! =D

    Kusiiee x3

  8. Ik vind ze alle 2 Geweldig!!:D
    x3 We Go!♥See Ya 2Morrow:D
    Big Kisses and Lots of Huggs!_<33.

  9. wouw !
    een héél erg mooie foto

  10. paulinetjee!
    Ze zijn allebij zo mooi!!
    alsik dn toch moet kiezn gaak vr de kleurn!!
    xx

  11. de kleuren vind ik persoonlijk het mooist
    je haarkleur, en dan die bomen
    mooie natuurkleuren😉

  12. meestal ga ik voor de z/w versie
    deze keer niet!

  13. Ik ga voor de kleurversie😉 , ik vind de kleuren namelijk super!
    En net wat al gezegt werd, het contrast is mooier.

  14. Pauline❤
    Ik denk toch dat ik de kleurenversie mooier vind!
    Maar de andere is natuurlijk ook supermooi!
    Mis je, Lieveke !
    x

  15. oeee nice (vooral die kleurenversie :D)

  16. Eerst en vooral is het een prachtige foto.
    Je laat je mooi fotograferen.
    Ik zou kiezen voor de kleuren,
    omdat de combinatie zo mooi is,
    wat je bij de andere mist.
    Gr.
    P-TER

  17. ik vind de kleurenfoto supeeeerrrrrrrrrrrrrrr
    MMMMOOOIII ! hih x

  18. Ik vindt f0to 1 mOoiiste want het achtergrond kleur is mooi naturel

    en by zwart wit zie je dat niet en je haarkleur ziet er trouwens mooi uit

  19. sdeef jij viund haar op foto’s mooi
    dan moet je haar in het echt zien mijn plientje is super lief en super mooi en ik en meester henny gaan vandaag nar belgie naar plientje toe leuk hee maar ik moet gaan jhjaa doeii (k)

  20. Zoo leukk Beyzaa d0e de groetjes aan plien daarzo0w ik wi der ook wel zien maar kweeniejj ofdat wel kann..

Geef een reactie

 
