Smartboard

Mijn laatste dagen als leerling van het lager onderwijs ….. ik zal jullie missen girls …. want de meesten van mijn vriendinnen gaan naar een school in Gistel …. en moeten ze daarvoor heel vroeg opstaan en de bus nemen (3/4 u heen en 3/4 terug) !! Ik ga in een school in Oostende op 15 minuten rijden van mijn deur 🙂 en het is een super school hoor ! Heel modern met nieuwe klassen en met smarboard 🙂 En ook een afdeling theater die heel hoog staat (ze hebben al verschillende artikels gehad in de krant over hun theaterstukken) Ik denk dat het heel leuk zal zijn !

KIjk wat een smartboard allemaal kan 🙂 ongelooflijk é ! Hebben jullie dat ook in jullie klassen ?

~ door Pauline Grossen op juni 21, 2008.

8 Reacties to “Smartboard”

  1. Ohh amaii, ik had da gevoel ook dat ik mijn oude school & al mijn vrienden en vriendinnen ging missen nzu .. Maar ge spreekt nog af nzu hé =D
    Jhaa, wij hebben in sommige klassen wel een smartboard =D

    Kuss x

  2. Zo MASSAS coooooooooool Plientje ^^
    Amai zeg😀
    Da ga de eerste paar dagen ook wennen zijn zo me zo’n speciaal bord😀
    Wij ebben da nie ze :p
    das nog allemaal me krijt xD
    ♥.ly

  3. Aan de unief werken wij ook met zo’n smartboard.

  4. nee da hebben wij niet
    (ouderwetse school )

    maar toen het nog maar net bestond, was ik uitgenodigd om het te gaan testen
    en das wel chic !

  5. Als een smartboard hetzelfde is als zoals wij dat in nederland noemen een digitaal bord is, dan kan ik zeggen dat ze die sinds 1 jaar gebruiken bij mijn dochters op school.
    Ze krijgen er niet alleen les mee, als ze wat minuutjes overhouden gooien ze er zelfs youtube op😉 .

  6. Das cool hé zo’n smartboard:) denk dat ik dat ook heb volgend jaar ;)Bij mijn oude (nu nog huidige) school was het gwn een scherm voor dia’s en zo😉 en filmkes via de pc enzo😉 op groot scherm🙂 Knuffels Ti♥Amoo!__<33.

  7. Wy hebben dat ok In oze school Vanaf groep 3 hebben ze by onss😀

  8. Amai , sjieke dinges =)
    Wij hebben dat allemaal nie ze , denk dat weinig scholen dat hebben. Maar tzal idd wel tof zijn , zo’n handig bord.
    Greetz xx

Geef een reactie

 
