D-Day

Gisteren was het nogal een speciale dag 🙂 IK moest namelijk naar de trouw van Ann van Elsen en Gunther Van handenhoven ! Amai … het was super hoor 🙂 Ik had mijn “mooiste” kleed aangedaan 🙂 en liep daar een beetje rond 🙂 Natuurlijk heb ik foto’s genomen é maar ik mag ze niet online zetten , allé nog niet🙂 Want de Story was er ook en zij hebben de exclusiviteit 🙂 Nog even wachten dus en dan krijg je de foto’s te zien 🙂 Rond 18u30 ben ik dan daar weggegaan en in de auto opeens vlug vlug omgekleed want ….. ik ben naar het optreden van Avril Lavigne en the Jonas Brothers geweest ! Steffi was daar op mijn aan het wachten aan de ingang en ook Julie van mijn klas en haar mama was er … Wij hadden heel goede plaatsen en wij hebben alles super goed kunnen zien !!! Het optreden was gewoon mega ! IK heb ook een t-shirt van Avril Lavigne gekocht en ik kreeg zo een roze vlag van Julie kado , lief é ? Dank u Julie voor je afscheidskado !!! Toen het optreden gedaan was en mama kwam mij halen , kon ik geen woord meer zeggen , ik was zo hees als iets hihi ! Ik heb daar zitten zingen , roepen en dansen, niet te doen 🙂 Maar het was dus een SUPER dag ! Na het optreden zijn we Steffie nog naar huis gaan brengen en daarna ben ik direct in slaap gevallen in de auto🙂 Nu wacht ik op de foto’s die Steffie heeft genomen, wordt wakker girl 🙂;-) ik heb je foto’s nodig 🙂

Komt eraan dus é, nu kan ik al zoiets plaatsen 🙂

~ door Pauline Grossen op juni 22, 2008.

18 Reacties to “D-Day”

  1. idd, supper dag persies ! =D
    Nu alleen da Fieke nog wakker wordt😛

    Kusiiee x

  2. Amai leuke dag !!😀
    haha ja ik heb idd al véél spullen van hello kitty potjes enzo … verschillende dingens en ik blijf maar kopen !!😀 haha
    Ik heb géén school nietmeer joepie !!😀
    volgend jaar gaat ge da ook hebben😉 haha maar geniet zeker en vast nog van u laatste week op de lagere school soms gaat ge da mss wel missen🙂

    knufs x

  3. Ben benieuwd naar de “echte” foto’s 🙂 Je had precies een leuke dag !

  4. Zo sjiek zeg😀
    Daj daar mocht zijn &; al!
    Kben benieuwd naar het resultaat van de foto’s😉
    Alleszins op dees herken ik precies een zot meiske samen met Sandrine :p!
    ♥.

  5. héhé goed geraden Evelyn🙂😉

  6. Idd Sandrine en Missie:D
    Whii Twas ZALIG!
    Avril ROCKS! JB’s zijn HOT!!:D
    Thnx Iedereen! Mihii Straks wordt ik weer Hyper!!:D
    Kusjes Love You All! ♥ Knuffs!
    Ps: Pics are comming:D Ti♥Amoo!!__<33.

  7. whawie! een memorabele dag dus.
    en ja, ze hebben verloren: snif snik!😥
    ik vond echt dat ze na het verslaan vn al die ander, wel verdienden van te winnen!
    maarja.
    fijne vakantie meid! en kwil die foto’s wel eens zien!😉 x

  8. Wihaa😀

  9. […] heb ik foto’s genomen é maar ik mag ze niet online zetten , allé nog niet Wan … Source: D-Day Who Would Be A Worse Mom? Paris or Lindsey? Vote Now And Get A Free iPhone. Avril Lavigne Used […]

  10. super tof ik hou ook van avril haar muziek

    knuffie
    lurence😉

  11. en als story er was mischien sta je dan binnen kort in de story zou dat niet leuk zijn.😉

    dikke
    knuffels
    laurence

  12. yeah! avril in amsterdam was echt aff!❤

    volgens mij was avril in brussel ook helemaal top!?!! =D

    xxx

  13. yeah! avril in amsterdam was echt aff!❤

    volgens mij was avril in brussel ook helemaal top!?!! =D

    xxx

  14. ik was die in amsterdam gegaan

  15. amai, wat een opgewektheid steeds weer!
    je enthusiasme werkt aanstekelijk!!

  16. Leuk xx

  17. Ja :p ben nr Saradag geweest .. maar Veerle kwam enkel ’s avonds .. daarvoor heb ik dan 3 u staan wachten ’s middags op de signeersessie .. en dan binnenkomen en ze was er nie. Ben dan nog naar een ander plein geweest , maar daar zat ze ook niet. Heb wel gebabbeld met Benjamin , waar ik ook een grote fan van ben. Dus was wel leuk. En heb mijn boekje voor Veerle afgegeven aan Gert , die ging het haar afgeven ’s avonds =) Hij was ook weer lief. Wou nog wel wachten , maar denk niet dat het me nog zal gelukt hebben voor een foto met Veerle. Aangezien ze enkel maar naar de previews en op het podium ging. Maar das ook normaal , aangezien ze zwanger is. Dan maar naar huis want ik moest ’s avonds om 7 u in Opwijk zijn. Hoop dat ik ze snel nog eens kan zien. xxx

  18. Als je gaat googelen zul je zien dat de story niet het eerste zou zijn met foto’s😉 .
    Ik heb in ieder geval al foto’s van ze gezien hoor!

    Maar zo te zien heb je wel een leuke (drukke) dag gehad🙂 .

Geef een reactie

 
