Girls juist wanna have fun :-)

Héhé gedaan met de examens en de feestjes kunnen beginnen ! Zondag avond bleef dus Elisa van mijn klas bij mijn slapen 🙂 Met Elisa heb je altijd super veel fun ! Ze is al even zot als mij en samen lachen wij ons te pletter !!! We hebben zitten lachen , dansen en zingen tot 11 u ongeveer en dan moesten wij in bed maar …. we hebben zodanig veel gebabbeld dat wij deze morgen maar mijn heel heel kleine oogjes naar school zijn vertrokken !!!

~ door Pauline Grossen op juni 23, 2008.

13 Reacties to “Girls juist wanna have fun :-)”

  1. zotte treezen!
    X

  2. Amuseer je nog tijdens de vakantie ! Maar zo te zien lukt het je al aardig 🙂

  3. Wha zalig:D
    You are the music in me!
    Ti♥Amoo!__<33.

  4. haha !!! zo mooi dat jullie zingen x
    hi amuseer je maar hé
    girls just wanna have fun :p🙂

  5. De Torrekrant is onderweg !

    Beste groetjes !

  6. hihi ,
    ja ! ik heb lekker zomer

    daag x

  7. Hhaha, kei leuk ! =D
    Jullie zingen supper mooi !

    x

  8. Superleuk filmpje!
    Zingen gaat ook goed =D
    Love You

  9. Your blog is very interesting, if you want you can visit mine at http://www.oscurosire.wordpress.com.

    Bye bye.

    (che cosa hai messo come immagine header? potresti avere seri guai, ego dico, si vis eliminare has face hoc celeriter et Latine loquere!

  10. Grinnik…ik zou zo gaan meedoen haha, maar sjah als ik zoiets bij mijn kids doe zeggen ze al heel snel mammmmmm hou op …. je zing vahalssssssssssssssssssss.😦😉 .

  11. Haha ,,

    T’was toff Zkrr🙂
    En een mooiie Stém bij et zingen -)

    x3

  12. kei leuk het was precies echt leuk
    en high school music die liekes zit ik ook altij te zinge
    en da hondje zit zo op e zetl mee te kijken
    sie vond het precis ook leuk

    dikke kus
    xxx<333

  13. da hondje !!
    zo sgaattig !!
    is het jou hondje !!

    Mooii gezongen !!
    xxx

Geef een reactie

 
