Avril

Ik ben dus zaterdag avond gaan kijken naar Avril Lavigne 🙂 Het was SUPER goed  !!!! Wij hadden goede plaatsten, zaten niet te hoog en kon alles goed zien🙂 De show vond ik de max en zelfs de Jonas Brothers daarvoor vond ik goed ! Ben een beetje fan geworden 🙂;-) En dan kwam het é … het podium was super mooi : alles in’t roze🙂 :-)  Ik heb mij echt goed geamuseerd en had op het einde geen stem meer !!! Naast mij zat Julie van mn klas en aan de andere kant Steffie 🙂 Wij hebben allemaal nog een t-shirt gekocht van Avril Lavigne en posters ! En ik kreeg ook zo een roze vlag van Julie als afscheidskado van het 6de leerjaar 🙂 Lief é ! Steffie heeft foot’s genomen en ik heb ze nu gehad dus kunnen ze erop 🙂 Na het optreden hebben wij nog Steffie naar huis gebracht en hebben wij nog massa’s veel zotte foto’s genomen 🙂

BTW  Steffie  : PROFICIAT é !!!! Goe gedaan🙂😉 Volgend jaar hoge school ?

~ door Pauline Grossen op juni 24, 2008.

12 Reacties to “Avril”

  1. Whii Lil Sis!
    Jaja volgend jaar hoge school :O
    Amaai!! Das zo raar😛
    Vanavond proclamatie! Gard wenen zijn!!😦
    Ps: zotte foto’s komen er nog aan xD
    Maar zijn niet publiceerbaar😛
    Hihi🙂 Missie! Twas zoooo FANTASTISCH hé😀
    Volgende keer terug??😛
    Hihi Ti♥Amoo!__<33. Big Sis! *BMFE!

  2. Hier ben ik zo jaloers op😐
    Jij hebt gewoon AVRIL gezien,, als ze EINDELIJK in het Sportpaleis komt dan ben ik erbij =P

    Mooie foto’s!
    I LOVE AVRIL LAVIGNE & PAULINE GROSSEN

  3. & Steffi ❤
    XXX
    Mahal kita

  4. Dag Pauline!! Leuk je blog te lezen hoor 🙂 ik volg af en toe nog andere blogs maar wat bij jou opvalt is dat je heel “normaal” doet🙂 Je kleed je gewoon, hou van dezelfde muziek en dingen dan je leeftijdsgenootjes … je zijt geen dikke nek of voel je niet “beter” dan de rest ! sjapo daarvoor ! Ken je Elise Crombez ? Ik woon bij haar in de buurt en ook zij is super “normaal” en wil niet perse opvallen en is de Elise gebleven van vroeger! Geen “ma tu vu”, geen “knokke” toestanden … Echt een sjieke madam want groot van binnen en niet groot voor de “gallerij” ! Je doet mij aan haar denken🙂 Zeker zo blijven é meid !

  5. Waaaaaaaa zo’n leuke foto’s jong😀
    ♥.

  6. ik heb sk8terboy steeds in mijn hoofd

  7. Love You 2 Lynnie:D
    and Plientj en Avril!♥

  8. ’t Ziet er naar uit dat het plezand was.
    Gr.
    P-TER

  9. Kzal proberen meid :p
    ♥.

  10. Oooh ben je ook geweest ?? ik ook ik zat ergens tussen het rechtstaand publiek . x

  11. Ohh supper ! =D

    <33

  12. amaaaaii!! Da wil ik ook😀
    Keb et weer gemist he..
    -xXx-jes

Geef een reactie

 
