Traantjes

Vandaag zijn de eerste traantjes gevloeid op school😦 Het was namelijk Laura ’s laatste dag ! Morgen vertrek ze op verlof en dus zien we haar niet meer … en volgend jaar gaat ze naar een andere school ! Djezus wij hebben daar allemaal zitten wenen :p:p niet te doen !!! En morgen is het dan ons afscheidsfeest …. dat gaat pas moeilijk worden denk ik ! Ik mag er niet aan denken …. of de tranen komen alweer terug … De meeste meisjes uit mijn klas ken ik sinds het eerste kleuterklasje !!! En nu gaat iedereen een ander weg … gelukkig bestaat er nog gsm’s en msn enzo want we gaan zeker nog veel afspreken !!! Girls … love you !!!!!!!!!

~ door Pauline Grossen op juni 24, 2008.

16 Reacties to “Traantjes”

  1. Droevige foto’s die toch wel heel sfeervol zijn. Wat kun jij mooi huilen zeg🙂
    Zo gaat dat nu eenmaal in het leven. er zijn dikwijls mijlpalen waarbij je anderen moet loslaten. Vandaag nog kondigde één van mijn beste collega’s zijn ontslag aan. Ik ben er ook niet goed van maar het leven gaat nu eenmaal verder…

  2. ocharme ! ah ja het is je laatste jaar op de basischool !
    ja ! 1 tip vergeet je vriendinnen niet ! dan zullen zij jou ook niet vergeten ! tip 2 : msnen en smsen !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    xxx EzratJ

  3. Baby real friends are always coming back.

  4. herkenbaar
    op het einde van het 6de hadden wij een afscheidsfeestje, en we hdden een liedje gemaakt, en niemand kon nog zingen van de tranen😀

  5. alsik naar die 2e foto kijk, krijgek zelf tranen in mijn ogen!
    friends will always have that special place in your hart!
    X3

  6. echte vrienden zijn voor het leven, pauline!

    die verlies je niet door van school te verhuizen!

    prachtige zwartwitfoto!!

  7. Eigenlijk ben je toch mooier als je lacht!

  8. ja dat ken ik ,
    ik ben nu juist klaar met het 1ste middelbaar,
    en vorig jaar was het echt moeilijk om afschheid te nemen .
    helemaal op de allerallerlaatste dag hadden we het allerlaatste uurtje in de klas nog een soort fuif.
    en het allerlaatste liedje was kvraagetaan van de fixkes.
    & toen begon iedereen te huilen .
    we konnen gewoon geen afscheid nemen , maar ja ..
    nu zien we elkaar gelukkig nog wel🙂
    sterkte , lieve Pauline ! ❤ dikke knuffel voor je . xxxx

  9. hallo paulintje
    dat is jammer dat ze weggaat
    intertaat gelukkig bestaat gsm nog
    ik zou je willen troosten
    groetjes
    dominique
    en tot binnenkort

  10. Oei, ja gelukkig bestaat msn & de gsm nog hé !!!
    Hopelijk spreken jullie nog veel af.
    Veel sterkte hé.
    DaagXxXjes

  11. Plientje,
    ik ken da gevoel !😦
    Maar, ge gaat er nog mee afspreken nzu !🙂

    iiloveyou !❤

  12. Oh Lieve Pauline
    Mijn laatste dagje zit er op!!
    En nee! we hebben niet geweend..
    Echt raar, ik d8 dat we allemaal in tranen gingen uitbarsten
    Maar toch niet🙂 was echt een vreemd gevoel😛
    het drong precies niet tot ons door!
    Maar we zijn gewoon allemaal blij dat we afgestudeert zijn!!😀
    Maak er maar een tof afscheidsfeestj van!!
    En idd echte vrienden zie je wel terug!!😉
    Knuffels Ti♥Amoo!__<33. Big Sis*

  13. Oooh meid oe jammer voor je😦
    mor als er x is moejut zeggen é meid😉
    kben er voor je🙂

    en kben blij dak je me m’n verhaaltje tog doen lachen eb :p nuja blond zijn hé :p teeft z’n voor en z’n nadelen😀
    Nuja gisteren en vanmorgen vroeg ^^ heeeeeeeel vroeg :p was het leuk ^^ maar kzal alles nog op m’n blog typen😉
    ♥.loveya

  14. tjah er gaat nu een hoop veranderen
    er komen nieuwe vriendjes en vriendinnetjes dat zeker.
    je klasgenootjes van de basisschool zul je minder zien maar het contact zal blijven zeker ook met hyves! (trouwens zijn ze daar bij jullie al hyves verslaafd net als in nederland?)
    maar het gaat hartstikke leuk worden hoor
    sterkte ermee meid

  15. Oh , idd das normaal dat je dan traantjes laat ..
    Maar je kan blijven contact houden hé , bij mij zijn er ook veel weg gegaan , die ik eigenlijk niet meer heb gezien sinsdien ..
    Maar er komen ook altijd nieuwe bij hé =)
    Heb je al ’n idee van wat je gaat volgen ?
    x

  16. iik heb de myne nu ook allemaal moeren loslaten!
    met veel pyn in men hart danwel!!
    ik mis ze allemaal even hard!
    Mooie ftoo’s

    xxx

Geef een reactie

 
