Het Laatste Nieuws

.. kwam eens tot bij ons thuis omdat ze een interviewtje van mij wilden …

Of hoe krijg je mama EINDELIJK eens op een foto 😉😉

Klik op het artikel en dan kun je het normaal gezien lezen 🙂😉

hier is het dan 🙂

~ door Pauline Grossen op juni 25, 2008.

11 Reacties to “Het Laatste Nieuws”

  1. Leuk zeg!
    en ja, 3 nachten na elkaar is best vermoeiend🙂
    nu heb moet ik een ganse maand werken. maarja, hoe geraak ik anders aan geld!
    ga jij een fijne vakantie tegemoet?

  2. Hihi mooie foto!
    tof artikel hé!
    Ben benieuwd wat dat is..
    die verassing😛
    xx Knuffs!♥

  3. Een leuk artikeltje ! En de mama ziet er ook goed uit hoor 😉

  4. idd, zoals Fieke het al zegt,
    Mooiie foto ! =D
    En keii leuk artikel ! =D

    Kusiie x3

  5. Krijgen we Veronique idd eindelijk te zien😉 . Je lijkt precies wel op je mama of vergis ik me.

  6. Leuk artikel !
    Pim❤
    -x-

  7. tof artikel! en hebt een mooie mama🙂

  8. Dank u Yana 🙂
    @ Jef : ja ze hebben mij liggen gehad , ik kon niet meer nee zeggen🙂 Geen idee of Pauline en ik op elkaar lijken🙂 Zoiets zie ik niet …

  9. zo leuk ! jij en je mama lijken echt op elkaar hoor !!! dezelfde lippen haha !!
    x

  10. leuk !!
    Ben echt héél blij met mijn punten😀
    Nee ik ga niet op vakantie , we kunnen dat niet risceren omdat het slecht gaat met mijn bobonake😥

    ja ik denk ook dat het aan de deeg licht , maar het was ook een beetje door wat we allemaal zeiden ze😀

    knufs x

  11. Leuke foto hoor !🙂
    Volgens mij kan moeder ook wel fotoshoots doen😉 .

    Ben benieuwd of nu je weblog nog drukker bezocht gaat worden na dit stukje in de krant😉 .

Geef een reactie

 
