Feest

Het feest gisteren op school was heel goed ! Eerst was er dus een theaterstuk, het eindwerk van een juff🙂 Het ging heel goed , ik was wel een beetje zenuwachtig en ik kreeg zo last minutes nog een paar veranderingen door :p maar het verliep allemaal heel vlotjes en we kregen veel applaus  :-)  Dan werden we één per één geroepen op het podium, daar kregen wij van de directeur en onze meester Raf ons rapport en diploma en een paar kadootjes waaronder een woordenboek, een waardebon voor schoolgerief te kopen en een potlood met ons naam erop gegraveerd🙂 ook kregen de mensen die mee hadden gedaan , een brevet van 1000 meter  en een mooi aandenken en nog een foto van heel ons klas met daarachter , alle gegevens, email adres, telefoon enzovoort van iedereen 🙂 Daarna kregen wij nog een drankje en een hapje en konden we gezellig blijven plakken en nog met iedereen praten :-)  Mijn rapport was super , meer dan ik had verwacht  en dat is altijd super goed nieuws 🙂

Ook voor dictie ben ik mijn rapport moeten gaan halen 🙂 Ook daar heb ik het super goed gedaan en kreeg ik mijn getuigschrift met grote onderscheiding en mag ik volgend jaar dus 2 uur volgen : voordracht en drama :-)  Super é  !!!

~ door Pauline Grossen op juni 26, 2008.

19 Reacties to “Feest”

  1. Proficiat !🙂 Zo leuk die cadeautjes ! Wij kregen niet zo veel , toen ‘k int 6de zat , enkel een CD met allerlei foto’s op van de schoolreizen , carnaval enzo… Mijn zus had eergisteren haar diploma al & heeft ook zo’n CD gekregen.
    Ik moet om 6u naar school om mijn rapport te gaan halen :p
    Dus binnen 2 uurtjes weet ik het :p
    Zal je wel iets laten weten!
    Kusjes xxx

  2. Super dePuper!
    Wij kregen een atlas pfff😛

    Laat nu de vakantie maar komen hé Girlie!

    xxx
    Mahal kita!

  3. Popo❤

    Proficiat meid ! =D
    Nu ga je naar het middelbaar !
    Ik ga straks mijn rapport gaan halen,
    en hopenlijk mag ik door hé =D

    Kusiiee x En het filmpje dat je gemaakt hebt,
    vindt ik echt supper, je klasgenoten zeker ook ! =D

    xx hvj !

  4. Twee maal een dikke super proficiat.
    En nu genieten van de vakantie ! ! !
    Gr.
    P-TER

  5. dikke proficiat meid nu kan je lekker van je vakantie genieten
    en dus is de school nu al gedaan voor je!
    wees gerust je vriendinnetjes ben je niet kwijt omdat ze naar een andere school gaan hoor!
    contct hou je zelf in hand!
    dadakes!

  6. Hey ,
    Ben ook terug , en ben door !!
    Na 2 minuten was ik al buiten haha ,
    Op naar het 4de economie-talen !
    x

  7. super Dyantha !!!

  8. Danku meid🙂
    Jip we zien elkaar zeker !
    xxx

  9. Aja .. en jij ook veel plezier tijdens de vakantie =)
    Hopelijk is het zonnetje veel van de partij.
    xxx

  10. ja ik hoop het ook 🙂

  11. Zooo leuk !
    echt tof ! en véél cadeautjes :p:p:p
    haha ! leuk filmpje

    xxx

  12. dikke proficiat mdu rapport é meid! ik kreeg geen cadeautjes ze😮 ik kreeg alleen een hand van de directie en de leerkrachten enzo :p leuk leuk

  13. Proficiat met je rapport en je uitslag van dictie ! Geniet nu maar van je vakantie !

  14. ja et mijne is ook goed🙂 keb zelf voor mijn wiskunde 83 en vroeger addek daar altijd problemen mee! kvertrek zaterdag naar italie op kamp voor 17 dagen ^^keb er supr veel zin in! X

  15. gwn een realed kamp :p we gaan naar waterpretparken, wandelen, stadjes bezoeken, op 2daagse gaan en gwn veel spelletjes spelen enal! maar vorig jaar wast super en khoop dat dit jaar weer zo is. X kga u ook missn oor meid!🙂

  16. ja supr veel pizza’s etene! en zebben daar ook lekkere koekjes ^^
    en die italianen😮 mama mia! da weet paulinetje wel é :p X

  17. Amai zeg zo goed van je meid😉
    nuja over mijn rapport heb ik just alles geschreven in een blogberichtje😀
    ♥.ly

  18. Heey Meid!
    Super hé!!
    Ben fier op je;)
    Maar ja ik wist wel dat het mega goed zou zijn!!
    Nu te hopen dat het volgend jaar even goed lukt🙂
    Genieten maar van je welverdiende vakantie!
    Knuffs en Kusjes!♥Love u!

  19. je hebt er een heel mooi filmpje aan overhouden, pauline!

    laat de vakantie nu maar beginnen! jij hebt het verdiend!!

Geef een reactie

 
