London

Zoals ik al reeds tegen sommige mensen had gezegd : deze zomer wordt London één van mijn favoriete plekje 🙂 Binnenkort ga ik daar een paar dagen naartoe ! Natuurlijk zal ik daar gaan shoppen , ik ben al maanden aan het sparen daarvoor 😉 maar ik heb ook afspraken met verschillende mensen uit de fotografie wereld 🙂 Ik zal dus zeker met leuke foto’s terugkomen !! Ik ben benieuwd of hun aanpak anders is dan hier en ik ben al de metro plan aan het bestuderen samen met mama in de hoop van alle adressen te vinden die we hebben doorgekregen ! Een tweede verblijf in London staat nu al maanden vast, dit keer samen met Heinz Toussaint ! Na foto’s in Parijs hadden wij al vorig jaar gezegd dat wij dit opnieuw gingen doen ..maar dan in London é Emma en Heinz 😉 Of ons Emma nu meegaat weet ik nog niet 100 % zeker maar wij gaan zeker en vast en ik ben er zeker van dat het super leuk zal worden !!!! Next year New York é Em zoals afgesproken of Venetië of Barcelona, Rome ? …. we gaan daar een ritueel van maken , elk jaar in een ander groot stad zo doen we 3 dingen tegelijkertijd : reizen , fotograferen en ons amuseren :-):-)

Remember Parijs :

Modelletjes : Emma en ik

Ze hebben net gebeld van VT4 voor een reportage op zondag maar ik kan niet😦 spijtig ! Veel plezier aan diegene die in Duinbergen de Kite festival reportage zal doen !

~ door Pauline Grossen op juni 27, 2008.

20 Reacties to “London”

  1. Leuk !
    Amuseer je🙂 mooie foto’s !!

  2. Supper leuk !
    En de fto’s vind ik ook Prachtiig! x

    Amuseer je maar goe, en geniet maar
    goe van je wel verdiende vakantie !
    Ik heb een A-attest hé =D

    Kussiee ly !x

  3. Veel plezier daar ! Wanneer vetrek je ?

  4. Mo meid tog :p
    zukken compliment jong😀
    Dank UU😀 (k)
    Zo’n leuke foto’s é,,
    uit PAIRJSSSSSSSSSSS (ll.)
    ik hou echt van parijs ^^
    maar ook van m’n plientj ze😉
    ♥.ly

  5. londen is zalig!
    en zebben daar mooie kleren🙂 gaje met de boot of met de trein ofzo?
    X

  6. amai!! London, tis daar echt fantastisch!🙂
    Amuseer u daar he!!
    U foto’s zijn ook echt sjiek zne!!
    Me u op de foto geef je Parijs nog een betere naam😉
    -xXx- dikke knuf!

  7. aaahhhhh *smelt* londen is Keigaaf mann
    amuseer je maar🙂

    veel plezier

  8. Die Parijs shoot loont in elk geval de moeite: schitternde fotograaf!

  9. Dat belooft daar in Londen. Veel plezier, geniet vooral.

  10. Jij bent echt wel een fotomodel hé Pauline !!

  11. Oh kei tof!!
    maak maar veel fun!!
    En dat zijn egt prachtige foto’s!!
    Ti♥Amoo!__<33. Knuffels!!

  12. Engeland is precies in sinds dat je zei dat je ging ! klees da opeens overal :p Ze kijke nogal naar joen op ze 🙂 is da nie vermoeiend ??

  13. Leuke foto’s … ik vind vooral de zwart-witte super !!!

  14. pff parijs❤
    das zo’n mooie stad.
    mr behalve disneyland parijs ben ik er maar 1 keer gegaan : D

  15. Hee!

    Wow mooie foto’s zeg!
    Zoals je wel merkt heb ik nu veel tijd xD Dus kijk ik ff rond op je blogje

    Deze foto’s zijn ook mooi! IS dat Emma van Ketnetpop, juniorsongfestival in belgie??

    zojaa.. zou ik die op mijn site mogen zetten als een nieuwtje ofzo. Als ’t niet mag maakt ’t niet uit hoor maar lijkt em leuk om een andere kant van Emma te laten zien;)

    XxJospehine

  16. ja dat is Emma 🙂

  17. Sorry jou berichtje niet gelezen!:P

    zou ik die op mijn site mogen zetten?

  18. kei mooie fotos van
    pauline en emma

    dikke kus
    xxx<333

  19. Mooiiee fotoo’ss hii
    Grtjeesss

  20. In 2001 hebben we met De Jong Intratours een 5-daagse busexcursiereis naar Londen gemaakt; die raad ik iedereen aan!!! We reden via België, met tussenstop in het plaatsje Veurne, naar het Franse Calais en vandaar op de boot naar Dover!!! Nu is zowel die bus- als bootreis al een beleving op zich; met de bus kwamen we in België ook langs Nieuwpoort (waar in 1600 die bekende slag was). Wat mij echt altijd bij zal blijven is de schitterende boottocht Calais – Dover; hoe dichter de krijtrotsen in zicht komen, hoe mooier ze worden!!! In Dover aangekomen reden we met de bus van De Jong Intra dwars door het prachtige graafschap Kent (ook wel de Tuin van Engeland genoemd; en met alle recht)!!! Langs Maidstone gingen we naar Londen en ik kan één ding zeggen; de foto’s in de boeken over Londen vallen bij het zien van het echte Londen in het niet; geen woord aan gelogen!!! The Big Ben, de Tower, Towerbridge, St-Paul’s Cathedral, Westminster Abbey, Windsor Castle, Trafalgar Square en nog veel meer!!! Ons hotel was vlakbij Hydepark (hier hebben The Rolling Stones weleens opgetreden; volgens mij ook in juli 1969 als eerbetoon aan de overleden Brian Jones).
    Als ik zou moeten kiezen tussen het Amsterdamse Vondelpark en Hydepark, dan kies ik met overmacht de laatste!!! Een boottocht over de Thames hebben we ook nog gemaakt en een unieke lichttour!!! Mensen, ga boeken voor zo’n reis naar Londen; je geniet op zijn zachtst gezegd!!!

Geef een reactie

 
