Mary Oei

Ik kreeg deze week nog eens een foto van May Oei , een fotografe uit Miami ! Ze zei dat ze er nog een aantal had maar ze heeft dermate zoveel werk dat ze maar af en toe tijd heeft om eentje te bewerken ! Dat vind ik prima hoor , zo krijg ik na maanden nog mooie foto’s !

~ door Pauline Grossen op juni 28, 2008.

13 Reacties to “Mary Oei”

  1. dan zet ik je 1ste reactie maar🙂 hy is gaaf

    en je gaat vandaag beyza zien vanhaar krijg je nog myn groetjes😛

  2. Weeral een mooi fotoke P’lien🙂 ! Leuk met die lichte en donkere tinten.

  3. Mooie foto !!!

  4. Keeii mooiie foto ! :O
    Pracht foto ! =D

    iilu x

  5. Ik heb ook even verder gekeken op dit blog, en het staat eigenlijk boordevol van pareltjes.
    Een smaakvol geheel.

  6. Super foto alweer!
    sry dat ik zo laat reageer😛
    maar heb een super druk weekend en ben alweer weg😉
    Knuffels!♥Love u!

  7. Amai Pauline !!! Deze is ontzettend mooi !

  8. DA EEN SCHONE FOTOW!!!
    just gelijk de rest hé😉
    xx

  9. ooooh!!!
    Das wéér een mooie foto!!😮🙂

    -xXx-

  10. Oh wauw…Mooi hoor..
    Hoelang doe je dat nou dat modellenwerk??
    EN ben je ook naar Miami geweest toen?😉

    Groetjes Anita

  11. P
    R
    A
    C
    H
    T
    I
    G

    !

    lovejou..<3

  12. P
    R
    A
    C
    H
    T
    I
    G

    lovejou..<3

  13. schitterende foto en bewerking

Geef een reactie

 
