Fashion

Gisteren had ik een fashion shootje , heel leuk om te doen en daarna moest ik in Antwerpen zijn omdat ik uitgenodigd was op de opening van de winkel van Phaedra Hoste maar ik kon niet lang blijven want ik werd ergens anders verwacht🙂 We hadden namelijk ook een afspraak gemaakt met Heinz en Beyza kwam opnieuw mee ! En we zijn met zijn allen naar …… 2 keer mogen julllie raden meiden , naar welk restaurant we zijn geweest 😉🙂 Het was super gezellig en daarna hebben wij nog blijven slenteren in Antwerpen ! ik ben daar ook in de buurt blijven slapen want de volgende dag had ik weer aan afspraakje🙂

De zondag had ik dus weer een afspraak en moest ik heel de dag ergens zijn voor een project waarmee ik bezig ben ! Het was best leuk maar ook vermoeiend, alweer een volle weekend dus 😉 MAAR nu kan ik maandag flink uitslapen en wat rusten en in de namiddag komen mijn vriendinnen en gaan we naar de stad , shoppen🙂 want het is :

BTW heb jij een hondje en wil je hem of haar verwennen ? Spring eens binnen bij Baziel & Blanche, de winkel van Phaedra Hoste gelegen in de kipdorpvest 41 in Antwerpen! Ze heeft echt heel mooie hebbedingetjes voor honden🙂 Ik heb voor Filou , honden donuts gekocht hihihi en ze waren in één twee drie opgegeten 😉

~ door Pauline Grossen op juni 29, 2008.

13 Reacties to “Fashion”

  1. Alweer een goed gevuld weekend blijkbaar ! Jij stopt nooit ? Ik heb het artikel gelezen in HLN ! Heel tof artikel ! Proficiat

  2. Ik gok de overheerlijke DA GIOVANNI!
    Zonder jou dan overval ik hem niet hoor =P
    Love you babu!

  3. haha goe gegokt meid 🙂😉

  4. Ooh ik was ook in Antwerpen gisteren, en blijven slapen!
    Jammer dat we elkaar niet tegenkwamen :p
    (Antwerpen is ook zo groot:p, maar ik was vlak bij da giovanni😀 1 plein verder) Leuke foto trouwens! geniet van de vakantie!

  5. echt ??? allé ik heb daar nog iets gedronken buiten op de groenmarkt en daar naar die markt geweest 🙂

  6. Hej meid ^^!x
    Goed &; medu?
    Amai zeg een vermoeiend weekendje blijkbaar achter de rug😀
    Geniet van uw rustdag morgen😉
    OOoh meid we moeten zeker wel nog eens afspreken é van de vakantie?!🙂
    ♥.ly

  7. Hihi super!
    ik heb ook een mega bangelijk weekend achter de rug hoor😀
    maar dat zeg ik wel eens op msn😛
    hihi ben eindelijk ‘volwassen’😉😛
    Dikke knuffl en nog veel fun morgen in’t stad
    ik ga me ook eerst is goed uitslapen!!
    Ti♥Amoo!_<33. *BMFE!

  8. je bent de vakantie met een drukke agenda begonnen, pauline?

    geniet van een welverdiende vakantie en geniet tegen de klippen omhoog! 🙂

  9. Owwww Plientjeeeee!😀

    Het was zéker gezellig weer! Beyza vond het ook onwijs gezellig (ze had je zo gemist!😉 )!
    Kort maar krachtig.. máár een top-avondje, volgende keer maar weer langer he!

    Groetjesssss en een dikke pakkerd! X
    Heinzie.

  10. Eerst en voorak , een toffe vakantie toegewenst !!
    Was het een klasse winkel ?
    In ieder geval is het een prachtige foto !!!

  11. je hebt je al goe geamuseerd😀
    x

  12. Mijn rapport was heel goed! gemiddeld 86!
    dus volgend jaar naar het vijfde jaar!
    & hoe was dat van u?

  13. Leuke tong :p:p
    was het toen grappig?

Geef een reactie

 
