Gazet van Antwerpen

Ik kreeg gisteren meerdere smssen en berichtjes dat ik te zien was in de gazet van Antwerpen en ook ergens op één of ander TV uitzending 🙂

Hier kreeg ik dus van iemand uit Antwerpen de krant toegestuurd ( dank u daarvoor)

het is vandaag ook super warm 🙂 deze morgen even naar de solden geweest maar niet te lang want bij zo een weer lig je toch het liefst op het strand of in de jacuzzi🙂

Vandaag ben ik mij ook gaan inschrijven voor mijn eerste les golfsurfen ! Heel de tenue heb ik al : van bikini tot short en samenpassende slippers + pet en tas, ik ben er echt klaar voor !!!!!! Laat maar komen de golven 🙂😉 Ik hoop dat ik tegen het einde van de zomer een echte surfbabe ben geworden 🙂 lol😉

~ door Pauline Grossen op juli 1, 2008.

17 Reacties to “Gazet van Antwerpen”

  1. Oh, wat leuk hahaha!🙂 Hjg X Kimb.

  2. amai!!!
    als ik die foto’s zie dan denk ik (WEET IK) dat je die golven zeker aankan!!!!
    veel succes😀
    -xXx- dikke knuf -xXx-

  3. hihihihi !!! de solden ! jahh ; ze zijn weer begonnen !
    a volanté shoppen ! (ofzoiets :p:p:p)
    hihiihi ! allé slutjes

    x eZRATjjjj

  4. Mijn hond heet ook Filou

  5. woon jij aan zee?
    fantastisch zeg! daar moet ik zeker ook eens van de zomer naartoe gaan!
    en antwerpen is naar mijn zeggen de leukste shoppingstad! ik ben blij dat ik hier woon🙂
    blijkbaar wordt het binnekort weer wat slechter weer😦

  6. hooi baby!
    Mooie foto’s,, hebben ze in jullie H&M in Oostende nog leuke zonnebrillen btw?
    Want I need a new one!😛 =)

    Mahal kita!
    Btw: are you home next week?😉

  7. Lynn die op de foto is van H&M🙂
    next week vanaf dinsdag home 🙂
    daarvoor : Londen 🙂
    xxx

  8. zalig!
    shop maar goe daar!
    coole foto’s!!♥

  9. Zo leuk meid😀
    Hehe kben ook naar de solden geweest :p!
    maar het was zoooooo warm,,
    dat we vroeger dan geplant naar huis zijn gegaan
    &; dan in het zwembad zijn gesprongen😀
    Zo’n coole jacuzzi jong ^^
    ♥ly

  10. Oooooh de claire’s is zooooooooooooooooo’n leuke winkel Ö
    Kben jaloers da jullie da daar hebben :p
    bij ons in Brugge hebben we dat jammer genoeg niet😦
    maar kvin da zo’n leuke winkel😀 ^^
    Nuja ik heb een raar kleedj gekocht :p alé ja kzal er wel eens n foto’tje van tonen😉 &; dan een paar oorbellen :p
    en m’n zus heeft 2 paar oorbellen en een paar schoenen,,
    Voor de rest hebbuk nie echt veel leuks gezien😀 :p alé of tog nie veel leuks voor m’n portefuille :p!
    ♥.

  11. veel succes, pauline, met je golfsurfen!
    ik twijfel er niet aan dat jij op het einde van de vakantie een volleerde surfster bent!

    wat een mooie reklame, voor phaedra’s winkel (??) 😉

  12. heej
    pauline mooie foto’s
    van je jij bent een heel erg mooi meisje vin ik
    dank je voor op mijn site te komen over de daltons ik heb oook een blog ma niet heelemaal af tssssss

  13. Paulineeee !

    Golfsurfen! Amai tof😉
    Ik wil ook zo graag gaan surfen..🙂

    In de vakantie kom ik naar zee😀
    Maar ik zet hier of in je gastenboek wel eens, wanneer we komen..
    Of als ik het weet stuur ik een bericht ofzo..😉
    Wie weet ben je dan al een echte pro in surfen?! :d
    Dan krijg ik gewoon lessen van jou?!🙂 Lol🙂
    Haha!

    Veel plezier in Londen, & met golfsurfen!
    & Met al de rest wat je deze zomer gaat doen😉

    Kussiiee Aan mijn SURFBABE Pauline😉
    x Kelly !❤

  14. hihi dank je Kelly ! Laat maar weten wanneer je komt é 🙂😉

  15. Zal ik zeker doen! Ik Kan echt niet wachten😀
    Wanneer ga je eigenlijk naar Londen?🙂
    x

  16. Momenteel te warm om te shoppen! maar idd als je een jacuzzi en/of zwembad hebt profiteer er dan maar van!!

    xx

  17. Wow Paulinetje, je bent wel aan een echte blitscarrière bezig. De laatste interviews op Jam zijn geweldig. Maar vooral de vele en ooh knappe foto’s van jezelf zijn verbluffend mooi. Ook de jacuzzifoto is een topper. You’re a real babe. Doe absoluut zo verder en … maar er een crazy vakantie van. Groetjes, ook aan je fotografen.

Geef een reactie

 
