Hoela Hoepen

Ook zo gebeten door de hoela hoep microbe ??? Van zodra ik 5 minuten niets te doen heb  begin ik eraan🙂 Ik kan al behoorlijk lang dat ding laten draaien maar sommige van mijn vriendinnen zijn daar echt pro’s in ! Elisa bv kan dat uren aan de stuk en met enorm veel hoela hoepen tegelijkertijd 🙂

Gisteren ben ik naar de cinema geweest met een andere vriendin  : Nathalie  ! We zijn naar de film Sex and the city gaan kijken , amai die duurt wel héél lang é  ! Maar we hebben soms heel goed gelachen , was super leuk ! Daarna bleef Nathalie bij mij slapen , allé slapen , giechelen , noem ik dat , ik heb deze morgen buikpijn !!! Of beter gezegd spierpijn in mijn buik van al dat lachen en giechelen ! Ik heb getwijfeld of ik straks nog naar de solden ga of niet maar ik ga maar eventjes gaan want ik spaar liever mijn geld uit voor Londen🙂😉

Nathalie en ik 🙂

~ door Pauline Grossen op juli 1, 2008.

8 Reacties to “Hoela Hoepen”

  1. Leuke foto’s ,
    heb da paar jaar geleden ook nog veel gedaan..
    Zo ne hoelahoep met water , tot hij opeens los schoot , van te veel te draaien haha.. xxx

  2. oei :-)d e mijne is ook met water 🙂;-) zou wel voor wat verfrissing zorgen moest het NU losschieten ! tis hier KEIwarm🙂

  3. Bij zo een warm weer zou ik het liefst daar bij jou aan de kust willen wonen of is het bij jullie even warm ? geen zeebriesje ?

  4. hoela hoepen!!!!
    doe da kei graag!!!!😀

  5. toffe fotoés ; en een zotte vriendin – foto !!!
    haha !

  6. Kei tof aja hoelahoepen heb ik vroeger ook veel gdn:p
    en ik kon da rond de 100 keer na elkaar:p dan stopte ik altijd
    haha keep up the good work! Ti♥Amoo!_<33.

  7. Hoelahoepen !!!!
    Mooie foto’s !!!

  8. de laatste foto azo met u vriendin ,, da kunt ge die tieten door da topje zien

    schamelijk !

Geef een reactie

 
