Bambini Event

Ik hoorde gisteren van verschillende mensen dat ik te zien was op JAM op VT4 ! Maar zelf heb ik het niet gezien en ook niet kunnen opnemen 🙂 Maar ja je kan nog altijd naar de herhaling kijken op zondag é !

Ik kreeg een paar weken geleden weer een mailtje over de Bambini Event🙂 Vorig jaar ging ik er naartoe gaan , alles had ik al , zelfs mijn E-ticket maar toen kreeg ik die dag een super opdracht en koos ik voor de opdracht é 🙂 Al mijn vriendinnen zijn er wel naartoe gegaan : Nessu, Jelka, Saar, tiffany enzo! Jelka eindigde zelfs in de finale toen !!! Dit jaar zal ik normaal gezien ook gaan , ik zeg wel normaal gezien é want je weet nooit dat er alweer iets belangrijks tussenkomt 🙂 Maar langs de andere kant heb ik al gehoord dat het een soort massa casting is … vorig jaar waren ze denk ik met 750 ! Best wel veel ! We zien wel é 🙂

Gaan jullie er naartoe ?

ow ik heb ook een kleine aanpassing/bewerking gedaan aan mijn foto van hieronder! Mama heeft die genomen en kreeg al veel complimentjes🙂 Zie je het verschil ?

~ door Pauline Grossen op juli 2, 2008.

13 Reacties to “Bambini Event”

  1. Dag Pauline, ik was er ook !! Ik had je toen zelfs gemaild om te vragen of je ging komen want ik had je graag willen ontmoeten! Er was enorm veel volk en het ging er nogal hectish aan toe! Geen idee of ik terug ga , misschien als toeschouwer ! Nog een mooie dag gewenst !

  2. Je mama doet het idd goed ! Amuseer je straks in Londen , ik vertrek ook een paar dagen naar de ardennen ! Groetjes

  3. Je hebt je huidskleur wat aangepast op de foto, vindt de eerste foto het mooiste zo met je eigen kleurtje.

  4. Dank u Nelleke🙂 ja die is “warmer” gemaakt hier🙂 ben benieuwd wat andere mensen denken 🙂 kus xxx

  5. Die foto is wel leuk ^^
    Hij viel me al op eerder😉 want tis echt een leuke foto ^^
    Nuja wat is dat eigenlijk dat bambini event?🙂
    En wat moet je daar voor doen en zo?😀
    ♥.knuffels

  6. Zo jammer dat eigenlijk zo’n groot event dan eigenlijk zo “fake” is opgesteld…
    xknuffelsx

  7. Ja?!
    wouw da wistuk nie Ö
    maarja kvind da echt nie fijn :s
    mensen hangen dan bijvoorbeeld bij big brother en idool zo héél véél geld eraan om hen te steunen en zo en dan weten andere mensen toch al dat die ene persoon gaat winnen …

  8. dit jaar ga ik niet meid😉
    het is ook op 2 dagen nu … zal moeilijk worden dan voor ons wat dus daarmee dat ik ook niet meedoe en het is nu ook in september hé !
    maar wel héél véél succes meid !!😉

    knufs x

  9. ik zie het verschil niet je bent altijd eve mooi :d

  10. Dag Pauline,
    we hopen dat je erbij bent dit jaar op het Bambini Event: het wordt écht top! Alle info vind je op http://www.bambini.com
    Veel succes,
    Groetjes,

    Marijke Kamphuis
    Bambini Event

  11. Dank U Marijke maar ik kon niet komen maar heb wel al gehoord dat het top was !!! Groetjes en tot binnenkort !

  12. wat was er nu veranderd aan de foto?

    ▬♥▬

  13. een andere tint , bruiner 🙂

Geef een reactie

 
