Foto time :-)

Ik heb een foto binnen gekregen van Marcel uit Nederland , bij wie ik een ‘beauty’ shoot moest doen ! Ik vind de foto wel leuk en ik hou van het feit dat die zo scheef is genomen 🙂 😉

mama is zot van mijn 2 “lijntjes” naast mijn mond , ze vindt het super cute :p:p (mama’s é 😉 hihi 🙂

~ door Pauline Grossen op juli 4, 2008.

15 Reacties to “Foto time :-)”

  1. Echt mooie foto, Plien!😉 Hvj x

  2. Is inderdaad Cute!😛

    xXX
    mahal kita!

  3. Hehe je mama heeft gelijk meid😉
    tis ook schattig😀 !
    En het is idd een leuke foto😉
    Mevrouw zit nu in Londen😀
    Waaaaaaaaaaaaaaaa ^^ She’s gonna be famous ^^
    Ow yes she is :D!
    Amuseert u maar😉
    ♥.

  4. Kei mooie foto !
    ’t Is weer goed gekeurt bij Marthe , wat zeg ik PERFECT gekeurd !!!
    DaagXxX

  5. bjoewtie!!
    xx

  6. Ojooooooooo zooo zalig!!
    Prachtige foto!!♥
    Kijk al uit naar de rest😉
    xx Knuffl xx Kusj xx

    Ti♥Amoo!__<33.

  7. et is een mooie foto hoor:P
    en ik wau nog iets vragen aan je plienn
    Wanneer ga ik ik jou zien samen met beyza ??
    ik mag van myn moeder

  8. ik zou bly zyn als het al byna is dat ik je ga zien
    kunnen we afspreken?

  9. youre smile is so cute:P

    is echt een keileuke foto mann

  10. Door het schuine standpunt is het inderdaad een dynamische foto.

  11. Keii MOoiie fOto hoor
    Je staat er ook mooi by:P

  12. hihi😀
    idd!!!
    het is een leuke en scheve foto!😉

  13. EEN MOOIE FOTO VAN JE MEID EN EEN
    SCHEVE WEL HOE KOMT DAT E IK VIND HET WEL MOOI.
    MA MOE JE LATEN DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG
    GROETJES VAN JESSIE X X X X X X X X X X X X X X X
    X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X

  14. DAnk U Jessie 🙂 dat scheve dat is de fotograaf🙂

  15. Je mama heeft gelijk🙂 Tis echt wel schattig🙂
    Mooie fto!
    x

Geef een reactie

 
