opdrachten

Ik heb sinds het begin van de vakantie al een paar leuke opdrachten mogen doen en nu ben ik opgebeld geweest voor een radio spotje ! Dat is dan altijd lachen als ik zoiets mag doen 🙂

Een tijdje geleden was ik dan ook gevraagd voor een affiche voor een evenement

Dit is de foto geworden 🙂

en hier van dezelfde shoot ! Luider, ik hoor niets 🙂😉

~ door Pauline Grossen op juli 5, 2008.

15 Reacties to “opdrachten”

  1. Kei mooie foto’s Pauline !!

  2. Heej Pauline!

    Leuke foto!
    Waregem is hier keidicht bij mij!🙂
    Hoe heb je het gesteld in Londen?

    Dikke knuffel!
    Aurélie

  3. woow Pauline!!
    weeral zo’n super fotos!!
    beautifull!!!!!!
    xxxx

  4. wouw zo massz sjiek jong :D!
    Dan gaj zo overal in Waregem hangen ^^
    Mo leuk :D!
    ♥.misje!

  5. Echt fantastisch, hahaha!😛❤

  6. Heel erg leuk geworden!
    Je weet zelfs heel goed te acteren op foto’s🙂.

  7. Keii mOoiie fOto mann! je staat er ook heel mooi erby😛

  8. en mag ik je msn??
    Ik beloof et je dat ik et aan niemand geef😛

  9. pauline
    heel tof dat je
    op een afich mag
    staan ik ga jou bij links zeten van mijn site
    als dat mag laat iets weten als je wil
    XXXX veel heel veel liefs Wiam

  10. Leuke foto’s🙂

  11. Oeps srry , da berichtje hiervoor was van mij , maar was naam vergeten in te vullen :p

  12. Kei sjieke fotoos😀
    Ze zijn egt zalig!
    net egt😉
    xx Knuffs ♥

  13. Supèèrrrr

  14. Super sjiek!🙂
    Mooi,Prachtig,Cool :)Gewoon alles in de positieve zin!
    x

  15. kei mooie foto

    waregem koerse wa zaleg

Geef een reactie

 
