Nobody home :-)

In feite ben ik nu lekker in Londen en ben ik NU aan het shooten met een pro fotograaf 🙂 maar héhé je kan als je een blog hebt , je berichten zelf dateren , dus wanneer ze moeten verschijnen 😉 ofwel véél vroeger dan ze “echt” zijn als ik bijvoorbeeld nu wil, maak ik gewoon een bericht en doe ik alsof die van vorig jaar is 😉 ofwel zoals ik nu doe , heel handig dus, je berichten op voorhand schrijven en dan worden ze automatisch gepost ! Allé de groetjes uit Londen é 🙂😉 CU soon guys, ben bijna terug🙂

En wat hebben jullie zo al gedaan ??

en als we toch over Londen hebben , hier een compleet maffe foto ! Hip en fun ! thank you Lynn 🙂😉

~ door Pauline Grossen op juli 6, 2008.

9 Reacties to “Nobody home :-)”

  1. Wooow Pauline !!!
    COOLE foto !
    Blauwe lippen groenebril !!!;);-)
    DadaXxX

  2. Nog veel plezier in Londen ..
    xxx

  3. Zo’n leuke foto jong ^^
    Jaja ze zit in Londen!
    &; we missen ze met z’n allen😦
    maaaaar… kweet dajut daar zeker weten goe stelt😉
    dus kgunnut je meid😀
    amuseer je daar nog maar😉
    knuffels xX.

  4. We miss you Plien!😦
    Maar veel plezier nog!😉
    Kei mooi van Lynnie😀
    Ti♥Amoo!_<33.

  5. Hey schattebol! Leuk hé naar ’t buitenland moeten voor een opdracht! Ik heb er over anderhalve week eentje in Buenos Aïres… niet bepaald bij de deur.
    Heel veel liefs van Anita x

  6. Graag gedaan!

    Ook een beetje ontspannen daar hééé!😀
    xXx

  7. mooie foto amuseerje he

  8. hiihi amuseer je ! waneer komt ze terug ?
    ik heb al een 6 daagjes sportkamp gehad😮 :p

    x

  9. Hihi!
    Die foto is echt HIP !!!🙂
    x

Geef een reactie

 
