Roxy Winter

Een tijdje geleden had ik een shootje samen met mijn dikke vriend Heinziiiiiiie voor de kleren van Roxy ! De wintercollectie 2008-2009 dus ! Nu dat de solden beginnen mag ik al een deel van de foto’s tonen ! Ik kan alvast zeggen dat de collectie super is, ik ben dus echt fan van Roxy é ! De rest van de foto’s komen later op mijn site !

Hier dus een preview

~ door Pauline Grossen op juli 7, 2008.

19 Reacties to “Roxy Winter”

  1. EERSTE!!:p
    kval in herhaling vreesik!
    sjiek sjiek sjiek!
    en die kleren Ö moooi!

  2. Pauline doing what she does best!

    Great stuff.

  3. 😐
    Die trui is supersupersupermooi😐

  4. En die foto ook natuurlijk😛

  5. Mooie foto’s !
    Mooie kleren !
    =) xxx

  6. Kei mooie foto !!!

  7. Zo’n leuke kleertjes meid ^^
    ♥.knuffels

  8. Och gaaaaaaf🙂, ik zie in deze kleding mijn meisjes al helemaal lopen a.s najaar/winter.
    Maar jah zal wel weer zo zijn dat die kleding weer nergens in nederland in een winkel te vinden zijn :S .

  9. leuke foto’s en mooie kleren

  10. Heey Heeyy,,
    Waneer kunnen we afspreke??

    Dan kom ik samen met beyza mee😛

  11. Kei coole kledij!
    Mis you girl!😦
    leuke foto’s😉
    Ti♥Amoo!__<33.

  12. ben ook fan van roxy😉
    mooie foto,kan nie wachten op de rest.

    knuffie
    laurence🙂

  13. Mooie foto!
    Ik vind het trouwens grappig dat ik altijd die reclame zie van Veg’up. :p Geen idee waarom.

    Dat ben jij toch he. Anders stomme fout😉

  14. ik ben ook een fan van roxy allé vn verschillende merken hé ma roxy zit ertussen , da kleedje dat ik aanhad op de modellendag die witte daar met die bruine “vlekken” was van roxy😉

    knufs x

  15. Geweldig ! En mooie kleren natuurlijk !

  16. Mooie foto! K’vind 2-luikjes echt cool😀

  17. Mooi x)
    Bij welke modellenburo’s enzo zit jij?🙂
    x

  18. Bij ministar en promokids 🙂 dank u Leontien 🙂
    xxx

  19. Echt MOOOOOOOOOOOOI !!
    Die kleren van roxy : i love it🙂

    x

Geef een reactie

 
