Back :-)

Helloooooow , I am back from London 🙂😉

Amai zeg ! Wat een super trip heb ik toch gehad 🙂 Man man man, ik ben dus super verliefd geworden op Londen en op Engeland 🙂 Donderdag had ik eerst een opdracht voor de brochure “back to school” van Promo fashion samen met een hele bende (Jana, Ziggy, Glenn, Lennert, Raysa, Zino, ..) en het was echt super fun 🙂 De kleren zijn echt heel mooi en het zal te zien zijn in de brochure van 25/8 (mijn verjaardag !) maar meer daarover in een andere post 🙂 dus na de shoot wij vlug vlug naar Calais gereden en daar dus de boot genomen ! De eerste avond zijn we gewoon naar Folkstone geweest waar we hebben overnachten ! De volgende dag was super weer en hebben wij daar een beetje gewandeld en op strand gaan liggen en sighseeing gedaan en dan rond 4 u zijn we naar Londen vertrokken é !!! Zo cool zeg Londen ! amai ! De vrijdag avond niet echt veel gedaan behalve een beetje sightseeing é🙂 en dan de zaterdag !!!!!!! Shoppen , shoppen en nog eens shoppen , we gingen beginnen met Oxford street en dachten dat we daarna nog tijd gingen hebben om naar de speciale wijken te gaan zoals Candem enzo ! Ja vergeet het !!!!! De winkels gingen open om 10 u en wij hebben nog niet eens de helft van Oxford Street gezien en het was al 20 u !!!!!!! de winkels sluiten daar om 10 u ’s avonds !!!! Ik moet je zeker niet vertellen hoe mijn voeten voelden na zo een trip ! Maar echt de moeite waard 🙂 Super toffe kleren en niet te duur 🙂 Maar ik heb zeker nog niet de helft van alle winkels gedaan ! Je hebt een week nodig om alles te zien daar hihi ! Dan hebben wij ook zo een bus tour gedaan van Londen en de zondag had ik een afspraak met een fotografe en een model ! Cool , echt super , ze kwamen ons halen aan de “tube” (metro, ha de metro , een hele avontuur op zich) en dan zijn we naar een studio gereden ! Daar werd ik geshminkt en mijn haar werd gedaan en dan shooten 🙂 Amai wat kreeg ik daar complimenten🙂 ik moest direct naar Londen verhuizen en ik zou massa’s werk hebben omdat ik super commercieel ben en ze zou mij enorm veel kunnen gebruiken voor magazines enzovoort🙂 De volgende afspraak voor opdrachten hebben wij dus al gemaakt é !!!!! Cool é 🙂 Dan hebben wij nog samen bij hun thuis gegeten en dan hebben ze ons terug gebracht naar de metro ! Super lieve mensen en een super lief model 🙂 De zondag avond zijn we dan nog een beetje gaan shoppen in een andere wijk van Londen , Chelsea , ah ja even zeggen dat de winkels ook de zondag open zijn daar !!! Wat zei ik : een paradijs voor shoppers🙂😉 Maandag had ik dan een super afspraak met een fotografe ! Wow wat hebben wij speciale dingens gedaan zeg !!!!! Wait & See🙂 de foto’s zullen super zijn 🙂 en ik heb zeker 10 keer mogen horen dat ik lijk op de kleine Kate Moss :p:p en ze zei ook dat ze binnenkort met Kate Moss moet shooten voor een magazine en dat ze mijn foto’s ging tonen omdat ze vond dat ik op sommige foto’s echt op haar leek en ik zo om te lachen : ow ja kun je geen duoshoot regelen 😉😉 🙂 Dat was echt een super zotte fotografe , een echte Fashion freak 🙂 en ze vertelde alles tegen mij, zo had ze de dag ervoor Amy Winehouse gezien (freaky zei ze, niet te doen hoe die eruit zie) en ze gaf mij ook een paar exemplaren van Teen Vogue kado ! Ja het was echt de max in Londen !!! EN ik ga terug é ! Het is al zeker 🙂 Zo en nu heb ik massa’s veel werk é ! Al de mails beantwoorden (beetje geduld please) en de foto’s bewerken die wij van Londen hebben gemaakt🙂 Maar No panic , ze komen eraan !!!!! Hier de eerste : op de boot naar Dover 🙂

~ door Pauline Grossen op juli 8, 2008.

31 Reacties to “Back :-)”

  1. ghehe je hebt het percies naar je zin gehad !!😀

    knufs x

  2. volgende zomer mss want ik kan deze zomer niet naar buitenland😦

  3. ghaha jah via de gsm ofzo :p

  4. Paulineee❤
    Blykbaar heb je je heel goe geamuseerd !
    De fotokes zijn mooi ! Je haar is ook leuk zo =)
    xxx

  5. wow zoveel gedaan😀
    u Engels zal nu wel heel goe zijn zeker ? :p
    (en die haren heb ik nog mogen vlechten ! be jealous ;d)
    xx

  6. hihi ja Jana , je mocht opeens kapster spelen 🙂 ik heb er nog mee geslapen die avond :p je had mijn hoofd moeten zien de dag erop :p:p
    xxx

  7. Jip ik kom naar Oostende🙂
    Doe ze allemaal , dus ik zie je wel één van die dagen :p
    xxx

  8. Superstory over LONDEN<3
    Mooie foto’s

  9. Liefjee van myy !
    Ik heb jou gemistt maar je hebt het blijkbaar echt naar je zin ghad !
    ik houu vn uuuu❤

  10. Kei zalige foto’s!
    Can’t wait to see all of them!
    Hopelijk tot snel!
    Ti♥Amoo!_<33.

  11. wrschnlijk veel geshopt ????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  12. In welke modellenburo’s zit jij allemaal?🙂

  13. ministar en promokids 🙂
    xxx

  14. Maar moet je bij promokids niet betalen?🙂

  15. Nee hoor !!! Nooit iets betalen é !

  16. Ja😉
    Heb je al veel mogen werken dankzij Ministar/Loonastar?🙂

  17. ja hoor heel veel 🙂

  18. Ik ga me waarschijnlijk ook inschrijven😉
    Heb je al veel voor JAM mogen doen?🙂

  19. ja ik doe dat dikwijls é omdat ik als eerste jammer mocht beginnen🙂

  20. Ah leuk🙂
    Ik heb het nu ook al 2keer gedaan en deze week word normaal me’n 2de filmpje uitgezonden😉

  21. oooh!!!
    Blijkbaar was et super in London😀
    Oooh…gij komt juist van london en nu zit ik hier in mijn stoel :p
    Echt mooie foto’s!!
    U haar vind ik ook super!!!

    -xXx-jes😉

  22. Ik heb je ‘Kate-Moss’ look al gezien op MM en ik moet zeggen: ’t ziet er supergroovalisticalfabutastisch uit😎

  23. Oooh die eerste foto vind ik persoonlijk de leukste🙂
    Wat ben ik blij datje trg bent meid ^^
    Kben benieuwd naar de andere foto’s😀
    ♥.

  24. […] echte Fashion freak en ze vertelde alles tegen mij, zo had ze de dag ervoor Amy W… Source: Back Who Would Be A Worse Mom? Paris or Lindsey? Vote Now And Get A Free iPhone. Amy Winehouse Used […]

  25. Wooww🙂
    Kweet ni wa dat ik moet zeggne!
    Gewoon PRACHTIG
    x ly

  26. Wow! wat een avontuur!:)
    Hihi! ’t is leuk geweest, ik zie het al!😀
    I Love The Shoes!❤😛 Ik wil ook eens een keer met u gaan shoppen! :d
    Girl, you are amazing! ♥
    x Love you!!!

  27. Kei toffe foto’s !!!!!!!!!!

  28. PRACHTFTO’S <33

    iloveyou [L]

  29. hey sanela 🙂 da’s lang geleden !!! dikke kus !!

  30. Plientje <33

    Jhaa, lang geleden ! =D
    We moeten nog is afspreken hé ?😀
    Ik kom juist trug van de zee,
    ’t was wel wa slecht weer mjaa ..
    Die zwembad ; Noordzeebad vindt ik dus echt ne
    goeiie zwembad, daar was ik dan altijd als het regende😛
    Amaii, een heel avontuur persies, Engeland,
    kwil er ook zo graag naartoe ! =D
    Kben zo jaloers op u !😀

    Kusieee x ly !

  31. LY 2🙂

Geef een reactie

 
