First Pic

Ja ze zijn heel heel rap hoor de engelse fotografen ! Ben pas terug en ik krijg al foto’s toegestuurd 🙂😉

Hier nummer  1  dus 🙂

~ door Pauline Grossen op juli 9, 2008.

37 Reacties to “First Pic”

  1. Amai meid ge ziet er precies zo heel anders uit :p
    maar tis echt een mooiie foto jong!
    En de mensen daar hebben gelijk dat je op Kate Moss geljikt!
    Zo leukkkkkkkkkkkkkk :D!
    ♥.

  2. dank u 🙂🙂 ja ik ben best wel een beetje fier op mn foto ( word rood) en de rest is nog WOW🙂😉

  3. ja kben juist op *** geweest zeg
    en amai zeg Ö
    zo’n PRACHT foto’s ö
    amai meid kben echt fier op u :D!
    ♥.

  4. Hehe sorry,,
    kgaat nooit meer doen (a)
    maar tis echt prachtig🙂
    da wouek tog al ff zeggen😉
    nouja ,, kben bezig met eens mijn myspace pagina grondig aan te pakken😀 want zo vervallen datie is jong :p!
    nie normaal :D!
    ♥.

  5. Amaaaaaai Paulinee Ö
    Ik ben zoooooooooooooo fier op jou !
    zo’n prachtige foto WEER.
    meisje, hoe je het doet weet ik niet, maar je maakt mij op een of andere manier ALTIJD aan het lachen.
    Ikhouvanjouu !❤

  6. zo lief 🙂 dank u !!! love you 2

  7. Paulientje , zo te lezen , hebben jullie je supergoed geamuseerd. zeeeer leuke foto’s zie ik nu al ..FANTASTISCH . En al die auto’s jong ,zo speciaal , dat zou mijn ‘boys’ ook wel bekoren . Weer een ervaring rijker!! tot binnenkort hé
    Astrid

  8. Amai , zo anders🙂
    Helemaal anders dan anders :p haha oké , klinkt een beetje ingewikkeld .. maar kwil dus gewoon zeggen dat het een speciale foto is .. die armen enzo zijn ook tof .. we want more hihi🙂

  9. wow, de jaren tachtig zijn terug!
    coole foto

  10. amai.
    knap!
    nie mis!
    schoon!
    waw!
    nog nog nog nog! :o)

  11. ja man, die fotograaf heeft gelijk!!
    kzie ook een beetje kate moss in u!
    suprmooi meid!
    xx

  12. Amazing! This photo looks really pretty…

  13. zalige foto !

  14. Beauty Picture

  15. OOOOOOOOOOOH MY GOD : Shocked Shocked very shocked

    Pauline, jij bent hierop echt, maar dan ook ECHT een topmodel !!!

  16. Jeetje Pauline … nu ben ik even sprakeloos ! Best picture I ever saw of you !
    xxx

  17. So Cute This Picture!
    Maar weer vraagje (want ik kryg geen antwoordt erop)

    wanneer kunnen we afspreke??

  18. Als Beyza komt ? maar ik weet niet wanneer ? je moet haar vargen 🙂 ok

  19. wow nie pic girl !!😀
    Ik herkend je eerst niet …😉
    nee ik ga niet naar werchter boutique , doet de groeten aan TH xD
    Ja het weer is “vreselijk” spijtig want dit moet dus de zomer zijn ha :p hpoelijk word het weer beter want ik heb shoots binnenkort butien en die wil ik niet in de regen😀 hehe

    knufs x

  20. Wowiie!!😮 Love it!♥
    Je haar is zo schattig!
    en je MU is zo prachtig!
    Love y’r style girl!♥
    Dikke Knuff en Kiss X.

  21. Kheb vandaag nie veel aan de deur gewerkt :p
    nouja das voor n andere keer😉
    want nu hebbuk pijn aan m’n arm,, want kheb vanavond m’n laatste spuit gekregen voor baarmoederhalskanker maar die doen echt verschrikkelijk veel pijn! maar kben er nu wel vanaf🙂
    normaal gezien niet🙂
    tenzij je met véél info kan geven:p
    bijvoorbeeld hoeveel dat dit kost,,
    welke artiesten er komen,,
    wanneer da is :p,,
    in welke provincie dat gaat en zo?
    maar jah tprobleem is kheb geen vervoer hé :s😉
    ♥.

  22. Kga eens watchen é meid😉
    ♥.

  23. Zo sjiek jong !
    ma kga nie mogen gaan😦
    want alzuk zie tot hoe lang dat dit zal duren,,
    kmoet de volgende dag werken😉🙂
    sorry meid😦
    maar kweet daj elk jaar zo een feesj ofzo houdt voor uw verjaardag of zo’n fandag ofzo?,,
    kga proberen dit jaar tog eens te komen zunne🙂
    ♥.

  24. Hou me op de hoogte meid😉
    kzal zeker proberen te komen😀
    ♥.

  25. tenminste als ik mag hé :p

  26. Wihaaaaaaaaaaaaa ^^
    blij blij blij :p
    kben zo momenteel zo tisjaa aar netlog aant “bekladden :D”
    amai zeg zoveel werk :p

  27. haha ja aan mn plafond hangt nix :p maar ik slaap wel onder bill xD
    whazaaa😀

  28. Meid, mijn complimenten!!!
    Je ziet er echt heel goed uit zeg!
    Heel erg mooi🙂 .

  29. dit is inderdaad een WHAWWWWW foto!!!

    die zou ik ook zo snel mogelijk de wereld rondsturen!

    WHAWWWWWWWWWWW .. 🙂

  30. Wowww!
    Dit is echt een prachtige foto !!
    Je zou je bjna niet herkennen🙂 Hihi!
    Je staat er echt massas mooi op
    x ly

  31. Een OMG pic… ! echt GE-WEL-DIG !!!
    Hij zou zo in de Elle kunnen …
    xxx
    ezratJ

  32. Paulineeee !
    Echt een supermooie foto !😉
    echt waar! geweldig!😀
    i love you!
    With Love x Kelly

  33. Super coole foto !

  34. WOW! Die foto is gewoon àf.
    Perfecte make-up, pose, model, fotografe,kleding..
    goed gedaan Pauline!

  35. okejj Plienn ik vraag well

  36. Quelle belle photo,je suis en admiration devant ma petite fille!
    Mamy

  37. Amaaaai!!!!
    Chique Dinges!!!
    Echt prachtig Pauline😉

Geef een reactie

 
