2nd one :-)

Bedankt voor al jullie lieve commentaren op mijn foto hier en op andere sites 🙂 ;-)  Het is nu vakantie maar dat zou je niet zeggen  : zo’n slecht weer zeg  !!!! Hopelijk verandert het snel é want ik wil naar buiten 🙂 Ik hoop dat het zondag tenminste droog blijft want dan ga ik naar Werchter Boutique 🙂

En nu even een foto van Londen 🙂 deze muts is een echte RAF piloten muts  uit de oorlog  !!!

~ door Pauline Grossen op juli 10, 2008.

34 Reacties to “2nd one :-)”

  1. MOOIE FOTO POPO!

  2. Nu herken ik jou echt niet. Je lijkt zoveel ouder op deze foto.
    Kleine Pauline wordt Grote Pauline

  3. 🙂 ja é ! Wat shminck niet allemaal kan doen 🙂😉

  4. Kom maar op met de volgende foto´s Pauline.

  5. Wouw eerst dachtuk zo de aller eerste keer dak die foto zag, van hunk? Is da Pauline :p? Amai zeg leuk!
    zo’n eer daj zo’n muts mag opzetten jong🙂
    keileuke foto ^^
    Khoop ook echt dat mooier weer komt zunne Ö
    ♥.ly

  6. Las je avonturen in Londen,
    amaai zeg daar viel nog wat te beleven.
    De vorige foto vind ik beter dan de deze,
    niet dat ik deze niet super vind,
    maar het voelt nu gewoonweg zo aan.
    Je hebt talent, blijf er zuinig op,
    vergooi het niet, blijf cool!!!
    Benieuwt naar de volgende.
    Gr.
    P-TER

  7. Amaaai.. Weer zo anders :p Je ziet er een paar jaar ouder uit.
    & weer zo speciaal met die muts enzo !
    Mooi =) Kom je morgen ?

  8. ik zal proberen ja !! waar is het ??

  9. Kei coole foto!
    echt weer iets anders
    en je herkend je er amper op!😛
    klasse!♥

  10. Woww, Mooi !🙂
    je ziet er hier echt heel anders uit..
    Maar wel super!😀
    Kus x Kelly

  11. Deze foto’s kunnen zo in een magazine ! Pro fotografie is dit ! Ben er stil van geworden ….

  12. manman wat shminck al niet kan veranderen!
    echt een geslaagde fotoo

  13. Hehe cool B)
    maar die van u denkuk dak al eens gezien heb :p
    en er staan er ook 2 zo op je net,,
    dus kheb ze al gezien😉 ze zijn cool!
    Nouja ons Belgisch weer :s
    wat doej eraan :s
    pffff…
    ♥.

  14. Huij ^^
    Sjieke fto whi meiss.
    écht Mooi🙂
    Kheb je filmpje dat gisteren is uitgezonden op JAM juist bekeken😉
    Hoeveel keer heb je dat nu al gedaan?🙂
    x

  15. De foto op zich is heel mooi alleen jammer dat je er zo onherkenbaar op wordt.

  16. nice pic girl !!😉
    ja ik wil ook naar buiten !!😀
    het weer MOET beter worden :p ik verplicht het hun xD

  17. ja stuur stuur !! :d ik heb nog altijd geen zon hier , hier heeft het de HELE dag zitten regenen … stom !!
    hopelijk zullen ze het kunnen lezen , hebt ge de actie in de joepie gelezen ?

    knufs x

  18. ghehe ja … ik doe bij elke wedstrijd mee en als dat zoeits is dat ik eigenlijk niet wil dan win ik da xD ghaha … maarja ooit zult ge iets winnen dat ge wilt hebben zeker :p

  19. Mooie foto maar jammer dat ik er “de” Pauline niet uithaal van nu.
    Zolang je nog zo jong bent zou ik er volop gebruik van maken en over een paar jaar pas dit soort foto’s😉 .

  20. hihi ja weet ik maar ik wou eens een echte “magazine” shoot é 🙂;-) is zalig van zoiets te mogen meemaken !

  21. Paulineee (l)
    amaai, wa’n prachtfoto weer.
    khad je eerst ni herkent ö
    poppemiee, zondag wordt af ! (l)
    bestfriends❤

  22. wouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwww
    no comment . ik ben sprakeloos !!! “Elle” pic.

  23. De “groene” foto is helemaal blits!!!
    Good girls go to heaven, bad girls go everywhere.
    Begrijp je waar dit op slaat?

  24. TOP fotografie van een TOP model en een TOP fotografe ! Heel hoog VOGUE en ELLE gehalte ! BRAVO !

  25. Jep Wapenplein =)
    Tot straks ! xxx

  26. ik hoop ook dat het heel snel goed weer word pauline
    wat dit is geen weer voor de zomer in de zomer hoort het warm te zijn lekker zonnen:d ma nu gaat dat alle maal niet door de regen
    op die foto met die pilote muts lijkt dat echt niet dat jij dat ben ze
    ale ik ga je laten groetjes wiam

  27. Chique foto !!!
    XxX

  28. PRACHTIGG❤!

  29. pauline wat ben je anders op deze foto maar alsnog je ziet er nog steeds heel mooi uit.en was het hel leuk in londen ?
    groetjes:beyza

  30. Schitterend !!! De combinatie reis/fotografie is ook een slimme zet van jou meid, ik wed dat je veel volgelingen zult hebben:-) Binnenkort zal iedereen op haar of zijn reisbestemming fotografen zoeken en aanspreken …. Wedden ?? ! Zo jalous 🙂 waarom heb ik daar niet vroeger aan gedacht 🙂 Bedankt voor al je ideeën meid ! you’re the best🙂
    xx

  31. Heey Pauline !
    Melanie Hier ge weet wel vn vroeger .
    Kmis U ZOOOOOOOOOOO (L)
    Weet ge oe dak ier ben terecht gekomen?
    Door een TH-site ! Ik zag een reactie van Pauline Grossen ,
    en ik dacht AHHHHWW m’n Liefe vriendin!
    OMG wat mis ik haar. En Wat heb jij een geluk da ga nr WB mag
    Ik mocht nie en nu wil ik nog meer omda gij ook gaat.
    )’= Kmis U !
    ps.Mooie Foto’s❤
    Greetzz Melanie(ke)
    Love You . Mail me eens fzo.
    xxx

  32. Mel ga je nu naar Stene ????? pleassssssssssssssss

  33. Pauline,
    je bent prachtig meisje,
    écht,
    en je verdient het zo hard om model te zijn!❤!

  34. Amai, ik had u byna nie herkent!
    Echt heel mooie foto!

Geef een reactie

 
