Alles wat je zegt ben je zelf !

……. is de titel van een liedje van Pim 🙂🙂 haha gefopt 🙂 😉 Daarnet was ik daar dus en het was keileuk met heel de bende en met Pim of course ! Ik had hem al een tijdje niet meer gezien 🙂 Hij is nog geen haar veranderd maar ik ook niet zei hij , behalve een beetje gegroeid ! Ik heb met dat super gek geamuseerd en goed gelachen met Ann Sophie, Cynthia, Evi, , Charlene, Dyantha , Diandra, … En ik heb ook Phil gezien , een fotograaf die ik ken 🙂 Was echt Super leuk !!!

Hier foto’s , zeggen meer dan woorden 🙂😉

ow en gezien ??????? DE ZON SCHEEN 🙂🙂😉

~ door Pauline Grossen op juli 11, 2008.

25 Reacties to “Alles wat je zegt ben je zelf !”

  1. haha bij ons schijnt de zo nog steed sniet ze😦
    amaii dan was het een goeie groep percies ?!
    ja mar ik doe da gwn voor 1 keer , hier in ons dorp is het soiree tropicale en dan kunt ge da leren , gwn voor de fun😉 of didjeridoe :p

  2. Paulineeeee❤
    Ik ben juist thuis =) Twas superleuk !
    Volgende keer weer Daltonnnen hé , was super grappig , iedereen deed mee & die hond achter mij die bleef maar blaffen jong !🙂
    Die eerste foto van jou en Pim is écht mooooi .. & onze groepsfoto is ook leuk .. je moet hem maar eens in het groot sturen ook , ik heb ook nog ’n paar fotokes voor u :p Tot woensdag ! knuffels xxx Dyantha !

  3. hahah ja doen we 🙂 was super leuk met jullie !! tot woensdag, mss dinsdag als ik op tijd terug ben van mn spotje !
    xxx

  4. Paulineeee,

    Je foto’s zijn supermooi! Twas écht leuk😀
    Tot dinsdag mss & anders woensdag eh😉
    Je bent super!

    Daaaaaag X

  5. Jaaa idd , we hadden echt chance met het weer .. ’s mrgns en rond de middag zo regenen dat het deed .. en rond 3 uur kwam het zonnetje🙂 was opeens zo warm :p ben ervan gebruind , mijn t-shirtje staat erin🙂 xxx danku vr de fotokes

  6. Je foto’s zijn *KEI COOL* !!!

  7. Dank u🙂 dikke zoen

  8. Mooi🙂
    was echt leuk !

  9. ja was super🙂 jullie foto’s zijn ook keimooi !!!! bedankt é
    dikke kus en tot binnenkort🙂

  10. Wat lief!

  11. Met ons tassen allemaal op ne hoop gesmeten , haha we gingen daar precies onze tenten opslaan xD Pim kon zelf amper door :p
    xxx

  12. haha ! lijkt me een toffe groep !
    en de eerste fotow met Pim is crazy – mooi !xxx

  13. Supper die fto’s ! =D

    Ansoo &. Plientje <33

  14. Heey Girl,,
    Ben blij voor jullie dat het zo mooi weer is geworden
    en wooral dat het zo leuk was!!!😉
    Nog veel plezier met je spotje en zo..
    Dikke knuffel Fieke♥

  15. *vooral :p

  16. keileuke foto’s meid!
    Die eerste foto vind ik vooral leuk ^^
    EN EN EN …
    DE ZON SCHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN olé😀
    Tis ons toch gelukt é met de zon :p
    ♥.

  17. Pauliinetjeeeeh !
    Meiisjee , twas super Leuk Met Jou !
    Kben Bly dat je der nog keertje was .. = )
    Mooie Foto’s Enzoo . x
    ❤ KhouVnJouuu. x

  18. Dank u Cynthia🙂 Love you 2🙂🙂 tot woensdag é

  19. Was dat in Oostende (Bembem tour ofzo iets?)
    Ik was aan het winkele in Oostende en we zijn even komen kijken.
    Maar ik heb je niet gezien.

  20. Ja🙂 daar was het !! Ja was ook enorm veel volk é !!!🙂

  21. Inderdaad. en het was warm amaai! =D

  22. Je ziet er mooi uit😛

    Koezzz Koezzz Mii❤

  23. paulintje
    eerst een vooral zeer schone foto’s
    het was echt supper leuk vrijdag!!
    en woensdag weer daltonsisters dansje(l)
    tot woensdag bembem’erke
    groetjes

  24. Morgen kan ik nie komen want ik stop pas om 6 u met draaien en tis in de limburg te doen :p:p wel woensdag é !!! tot dan 🙂

  25. Is Pim uw broer? (a)
    Je bent echt een geweldig model.

    Grtz x

Geef een reactie

 
