Zon ?

In Engeland hebben wij het geluk gehad om mooi weer te hebben , alleen toen wij de maandag onderweg waren naar Dover begon het plots te gieten , ongelooflijk !!!! En omdat de zon ook scheen kreeg je natuurlijk super mooie regenbogen 🙂 Ik heb dus de camera van mama genomen en ben beginnen shooten 🙂 En zeg nu zelf wat moet je doen bij zo een weer ???? Ik heb dus een beetje zitten photoshoppen 🙂🙂 Ik ken daar nog niets van é dus heb ik maar wat geprutst🙂 Misschien niet echt super realistisch maar zo krijgen wij een beetje kleur in dat grijs weertje hier !!!!!!!!!!

Straks vertrek ik naar PIM en zie ik eindelijk de pim bende terug , lang geleden ;-):-) Morgen krijg ik bezoek van een fotograaf en zondag is het TH in werchter …. Joepiiiiiiiiiiie !!! Ik heb al afgesproken met massa’s veel mensen : Titia, Anita, Selien, Anke en we zijn bezig met een super actie🙂;-) Titiaa wat vind ge van mn spandoek ???? Goed genoeg ? Selien en Anita : als je dit zie dan weet ge waar ik ben é en vergeet niet de bellenblazers en jullie “gänzehaut” ding 🙂😉 !!!! Volgende week heb ik massa’s veel opdrachten gekregen , love it 🙂

~ door Pauline Grossen op juli 11, 2008.

15 Reacties to “Zon ?”

  1. Oo kei mooie regenbogen!♥
    lang geleden dat ik er hier 1tje heb gezien😦
    ik wou ook dat de zon een beetj meer scheen!
    veel plezier he meid!
    geniet er maar van!!♥

  2. Tzijn echt mooie foto’s meid!
    Goed gedaan!
    Was het maar waar dat we hier mooi weer hadden of tenminste een regenboogje,,
    maar nix dus😦
    Nouja veel plezier daar bij Pim😉
    ♥.

  3. Zo’n cool spandoek ^^!!
    Sjiek gedaan Ö!

    Khoop voor u dat mooier weer wordt😉
    Nja maar khooput eigenlijk zowiezo alzuk vanavond nog eens weg wil gaan dak tenminste een beetje beter weer heb :p
    ♥.

  4. Mooie regenbogen.
    Slecht weer hé , ja het is precies november , maar ja wat doe je er aan ?

  5. mooie regenbogen Pauline een beetje flashy bewerkt🙂

  6. Thank You Dirk 🙂 YES DE ZON IS ER !!!!!!!

  7. mooie text voor TH xxxx
    wat betekend het ??

  8. MEga Mooie Webblog!!!
    Gy zyt spr foto geniek!

    xxxxxxx

    Delphine..

  9. mega mooie weblog!
    gij zijt superfotogeniek!

    xxx.

    dell

  10. Amaaai, het spandoek is super super super !
    & we gaan ons amuseree❤

    bestfriends.

  11. mooie spanddoek meid , ze zullen het zeker wel zien !!😀
    de opvallende spandoek !! ^^
    have fun🙂

  12. jooaa! basketbal❤!
    daar hou ik ook van🙂
    dat is daar dan Telindus Oostende zeker bij jou waar je naar gaat kijken?
    hier zijn het de Antwerp Giants🙂
    ikzelf speel wel geen basketbal, maar voetbal ^^

  13. mooi schatje!

  14. pst ! : een vriendin van mij heeft ook een actie : van zingen
    http://nl.netlog.com/TTHactie
    hopelijk doe je ook méé ! hihii ze zou het leuk vinden hoor !
    en het is een super tekst

  15. OOhh Da’s Mooii ..<3

    Lovejou ! ♥

Geef een reactie

 
