Nieuwe trend ?

Ik merk dat ik precies een nieuwe “rage” heb gelanceerd aan de reacties en mails te lezen van sommige mensen hihihi Welke trend vraag je je dan ? Wel verschillende mensen hebben mij al gemaild dat ze dat super vonden dat ik, voor ik op reis vertrek, contact zoek met fotografen uit de regio waar ik naartoe reis ! Dat was ook al het geval toen in naar Miami was geweest🙂 Iemand zei zelf tegen mij : ik ben al 5 keer naar Miami geweest en ik heb daar nooit aan gedacht om zoiets te doen 🙂 Vanaf nu , zei ze, zoek ik ook fotografen uit mijn vakantiestreek ! Michael McCabe uit Miami heeft zo bijvoorbeeld 4 “aanvragen” gekregen voor een samenwerking :d:d Leuk toch ? Gisteren kreeg ik dan ook een super lief mailtje :

“Dag Lieve Pauline,

Je kent mij niet maar ik volg je al een hele tijd met heel veel bewondering! Ik ben Anke , 18 jaar en sinds ongeveer 2 jaar ben ik model. De foto’s die gemaakt zijn in Londen vind ik ontzettend mooi en omdat ik binnenkort ook naar Engeland op reis vertrek, vraag ik mij af of je mij een paar adressen zou kunnen bezorgen van leuke fotografen uit die streek ? Ik geef eerlijk toe dat ik er vroeger nooit aan gedacht heb om zo in het buitenland te shooten en dat je mij op een idee hebt gebracht ! …..

Ik heb natuurlijk alles aan Anke doorgegeven en ik hoop dat ze daar veel plezier heeft !!!

En nu een foto van …. Engeland 🙂😉 Wat denk je  : de belgische kleuren in de londense metro🙂😉

~ door Pauline Grossen op juli 12, 2008.

16 Reacties to “Nieuwe trend ?”

  1. Prettig weekend en leuke reis !

  2. mooie foto ! Waar gaat je volgende trip naartoe ? Vertrek je nog op vakantie ? Groetjes

  3. Ik ga zeker nog een paar keer naar Engeland🙂 verder weet ik nog niet 🙂
    xxx

  4. haha ! wat een leuke kleuren-combinatie ! xxx
    mega-coole fotow xxx

  5. Superleuke foto🙂
    Dat meisje zal er zeker en vast plezier aan hebben , das tof dat je dat doet🙂
    xxx

  6. Ik vind het echt ne supper fto ! <33
    Ik vind het eignlijk wel bij elkaar passen😛

    x3

  7. Supertoffe foto Pauline!!
    Dan heeft London ook eens oog voor belgië😉

    -xXx-jes

  8. ja é ! dank u Helentje🙂 en ook iedereen die de moeite doet om reacties te zetten ! jullie zijn SUPER LIEF na !😉

  9. wahaaa zo leuk zo uw eigen trend jong :p
    PROFICIAT! ♥.

  10. dag mijn paulintje ! x
    het was superleuk gisteren !
    en dagje om nooit te vergeten🙂
    kmisje nu al😦
    maar woensdag zie ik je terug !
    jeeeeeeej.
    khouvanjouu !!

  11. OW zoooooo liefvan jou !!!!! dikke kus ! Love you 2🙂🙂

  12. Veel plezier morgen op Werchter Boutique🙂
    x

  13. coowle blog!
    bn Xx_Ich_Liebe_Dich_xX van op netlog🙂
    ook veel plezier morge op WB:)

  14. Zooooo’n toffe reactie van da meisje🙂.
    De foto is supergoed :d.

    xxx

  15. Dat is slim om te doen!
    En mooie foto!
    xx

  16. Very nice!!

Geef een reactie

 
