Pure me

Vandaag kreeg ik bezoek van een fotograaf met wie ik een paar weken geleden samen heb gewerkt  ! Hij kwam express (!) van Nederland om mij een CD te brengen met mijn foto’s maar dat is nog niet alles ! Ik kreeg ook een portfolio map met grote afgedrukte foto’s en een 20 tal kleinere foto’s 🙂 En op de CD , in een mooie CD hoes met een foto van mij, is er ook nog een prachtig slideshow gemaakt, soort diavoorstelling, van alle foto’s  !!!! Marcel heeft er echt zijn werk van gemaakt hoor ! Amai !!! De moeite om zoiets te krijgen 🙂🙂 Dank u Marcel 🙂🙂

Hier al foto’s van hem🙂 Dit keer “me , myself and I ” puur natuur 😉

~ door Pauline Grossen op juli 12, 2008.

12 Reacties to “Pure me”

  1. Zo tof van die fotograaf dat je zoveel foto’s hebt gekregen enzo🙂 Toffe fotokes , da tweede zo’n lief lachje🙂
    xxx

  2. mooi xxx

  3. Simpel en naturel maar ook heel mooi !

  4. Mooie foto’s !!!!
    Alé dada XxX

  5. Veel plezier bij Tokio Hotel =)
    Laat die spandoek maar de lucht in gaan :p hi
    xxx

  6. Zo leuk dat die meneer dat allemaal doet !
    Leuke herinnering voor later ook ^^
    en tzijn alvast hele mooie foto’s meid😉
    ♥.

  7. Keii mooii !! :O =D
    Prachfto’s ! <33

    Houvnje !x

  8. Mooiie foto hoor
    je ziet er heel prachtig uitt❤

  9. Dat is wel heel tof van die fotograaf! Dit zijn alvast heerlijk mooie natuurlijke foto’s.

  10. Whii zalige foto’s meid!
    Vooral die 2e kei lieve lach!:D
    xx Ti♥Amoo!°__<33. Knuffl!

  11. Babby ..

    Super prachtige foto’s🙂
    Héél mooi ,, ♥

    Hou ziels véél van je !

  12. Amai, Leuk dat de fotograaf dat doet🙂
    Zelfs puur natuur ben je prachtig!!! =D
    -xXx-jes

Geef een reactie

 
