Werchter Boutique

Was super zalig !!!!!!!!! TH de max !!!!!! super ambiance , altijd volle zon maar niet TE warm , toffe mensen , mijn vriendinnen erbij …… echt een WOW day !

Het is nu laat en ik moet in bed want morgen heb ik een opdracht !!! Ik zet hier even een paar foto’s ,ik heb ook gefilmd maar dat is dan voor morgen als ik terug ben🙂

~ door Pauline Grossen op juli 13, 2008.

37 Reacties to “Werchter Boutique”

  1. Groot gelijk meisje! Geniet hier maar van!

  2. Wat een mooie foto’s
    Vooral die van jou & Titia is SUPER mooi<3
    Haha en obelix zijn haar is geknipt!😛

    xXx
    Mahal kita!

  3. Mooie foto’s ! Die van jou met die spandoek is leuk ! =)
    Succes met je opdracht !
    xxx

  4. Twas daar precies leuk🙂

  5. Omggg , twas af metjouuuuuu & al derest !<3
    Mannekee lief, we hebbe toch wel wa afgelachen enzoe ö
    & die foto vn ons is écht kei mooi !:D
    khouu vn jouuuu meisjeeeee❤
    xx

  6. Ziet er inderdaad een leuke dag uit. Mooi verslagje.

  7. Love you 2 Titiiiaaaaa

  8. Oooh je straaaalt gewoon!!:D
    kei mooie foto’s!😉
    Knuffs Fie♥

  9. Aaaaah Werchter !! Daar ging ik vroeger ook dikwijls naartoe 🙂 Leuke foto’s Pauline

  10. Tuurlijk dade da ge goe ga dromen😀
    Tziet er ook leuk uit😀
    sjieke dinges zeg :p
    kom net terug van m’n werk,,
    amai zeg das gelijk nog ingewikkelder dan dat het er eigenlijk uitziet ze😀
    maar tis wel sjiek😉
    ♥.

  11. Het was egt ’n zalige dag hé ..
    die foto vn Tom en Bill is idd. wel mooi
    Ick was ook foto’s aant trekken mr bij TH viel mn gsm uit xD
    Da was wel net iets minder ..
    Trouwens die T-shirt da gij aanhad vond’k pas koewll
    Die was egt keii mooi

  12. Dank U Ellenn🙂🙂 xxx

  13. whii die t-shirt da ge aan hebt vn bill met die fluo kleure heb ik ook😀 ik heb die een dik jaar geleden a gekocht in duitsland bij mn familie ^^

  14. ik was der ook! kheb je herkend maar durfe nie komen:p twas egt super é !

  15. Goede heldere foto’s! Mijn commentaar bij jou is altijd kort, want ik zie dat slecht.

  16. Heey!
    OMG BILL was smexy!!!
    En omg MOOI Bill t-shirt!!xD
    LY❤
    xxMelanie

  17. hmm…
    ik veronderstel in de dierenwinkel!😉 x

  18. oh zo””n BIG podium x

  19. is het waar dat hij zijn haar ietsje korter heeft geknipt en z’n witte stretchen of oe da je da noemt heeft zwart geverfd ? ik heb da gevonden op het internet !!! ma kzie et ni goe op de fotows x

  20. Ja das waar 🙂 maar ge merkt da niets van zenne van da korter knippen 🙂 das maar een cm of 2

  21. Je voelt je maar klein bij dat grote podium.
    Toffe foto’s.
    Gr.
    P-TER

  22. Hehe moet je zeker eens doen :p
    maar euhm dan gaj wel moen zeggen wanneer want kmoe daar nie altijd werken é😉 alé nie heel de dag door é😀 :p
    nuja tging wel ze ^^
    tis natuurlijk zo’n beetj wennen zo voor de eerste keer zo daar werken zo,, maar da ging😀
    Op naar de volgende dag (morgen dus)
    ♥.

  23. oooh was ik nog maar zo jong😉 .
    Leuke foto’s trouwens🙂 !

  24. jij had alles mee; het weer, de muziek, de groepen, je vriendinnen, je humeur, de ambiance, ..

    ik geniet lekker mee dankzij jouw foto’s! 😉

  25. Prachtfto’s ! <33

    iilu.x

  26. hey pauline

    bere mooie foto’s x

  27. tokio hotel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  28. Tokio Hoteeeeeeeeeeeeeel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  29. Ik hou eigenlijk niet veel van TH

    Maar wel keiGaafe foto’s

  30. Oh my god… Tokio Hotel… ik had het kunnen denken🙂

  31. :-):-) haha Serge 🙂😉 why ???

  32. Aaaaah!!! Werchter Boutique en Tokio Hotel!!!!😮😀😮😀
    Zijn ze live goed??
    -xXx-jes

  33. Aaaaah!!! Werchter Boutique en Tokio Hotel!!!!😮😀😮😀
    Zijn ze live ook goed??
    -xXx-jes

  34. Tokio Hotel was AF!!!
    Ik vondt het echt een super toffe dag :d
    Ben blij dak Jou/Titia & Aline heb leren kennen :d
    Was de eerste keer dat ik jullie zag😉

    xxx

  35. tokio hotel was egt super op werchter boutique!!
    nat schijnt kwame ze de dag erna of dezelfde dag ng van zwitsrland!! ze ebbe da egt spr gdaan,
    ich liebe th für immr!!!
    en de fans!
    n haters fuck yaah!!

    <3333.fantasctiche fto’s!!❤

  36. whaa; kdenk dk uu & uwe spandoek heb gzn toen
    TH && Zornik wrn fantastish<3

  37. hey pauline,
    ik was daar ook
    het was echt super!!!!!!!!!!!!!!!

Geef een reactie

 
