Bezoek

Sinds gisteren heb ik bezoek van mijn vriendin Lynn🙂 Normaal ging ze maar een dagje blijven maar ja , je kent dat hé , het ging veel te vlug voorbij gaan dus hebben wij mijn mama en haar mama zo ver gekregen dat ze toch nog mocht blijven slapen 😉 en we hebben zo van alles gedaan : veel gebabbeld, op de trampoline gezeten en gesprongen, naar het strand geweest , met de diabolo gespeeld , naar Pim en Co geweest en vandaag gingen wij terug gaan golfsurfen ! Toen wij vertrokken was alles nog OK maar één keer aangekomen aan de surfclub kwam de wind super hard op en waren er giga golven !!!!! Niet te doen ! We konden gewoon niet blijven rechtstaan op ons plank en we meosten heel hard vechten tegen de hoge golven en de stroming ! Conclusie ? We zijn KAPOT !!! Lynn heeeft nu de trein naar huis genomen en ik ga straks met een ander vriendin naar de kinepolis 🙂😉 wat is het leven toch hard é 🙂😉

filmpje van surfen volgt :-)  hier dus  ……

~ door Pauline Grossen op juli 17, 2008.

23 Reacties to “Bezoek”

  1. Mooie foto’s🙂

  2. Ik zie het al!🙂 Jullie 2 hebben weer enorm veel plezier gehad!🙂 Tijdens het surfen wrs 2 giecheltrienen!😉
    Arme Véro!🙂

  3. OOh die foto’s zijn mega stoer :d
    Ze hebben zich precies rott geamuzeerd
    nu wil ik tg wel het surf filmpj zien zene ;):d

    LOVE YOU (k)

  4. Hiii , Keii toffe foto’s !! (a)

  5. ooh kei cool!
    en da liedje a la chipmunks :p
    zaliig! toffe foto’s!!♥
    Love this girls! gemis!😦
    xx Knuffls xx

  6. Haha inderdaad KAPOT choezie!!!
    Maar het waren superdagen maar ik vraag woensdag aan Miss Loek,, wnr ze weer moet😉

    xXx
    BCFE
    Mahal kita!

  7. Zo’n sjieke foto’s!
    Tlijkt me een leuke 2 daagse van jullie😀
    en dat surfen zag er precies ook wel plezant uit!
    ♥.ly

  8. dat jullie dikke vriendjes zijn, hoef je mij niet te vertellen!

    geniet van elkaar en .. van deze vermoeiende vakantie! 🙂

  9. écht kei mooie foto’s!
    Dat filmpje was echt heel grappig!
    Al je foto’s zijn mooi Pauline!

    Succes verder!

    Liefs,
    Marije

  10. Een mooi foto verslag alweer ! De z/w zijn echt heel mooi.

  11. ik hou vn jullie allebei schatjes❤

  12. Leuk filmpje

    WE LOVE BEMBEM PiM

    xx

  13. thxs girlzzzzzz🙂 voor de lieve coms !!!!! LY all

  14. Graag gedaan zunne ;)!
    Naar welke film benj eigenlijk gaan kijken?🙂

    jawel jawel op timer :p das nie zo moeilijk zunne😉 das gwn heel rap lopen naar waar daj wilt zo :p xD

    ♥.

  15. Vandaag heb ik mijn verlofdag😉
    &; morgen moet ik dan trg werken van 10tot12 en van 13tot18 :p!

    Kzal u zeker x laten weten alzuk eens aan de zee ben😉
    mss rond de periode van 12 of 13 augustus ergens of n dagje of 2 later ofzo, want Jana gaat dan ook aan zee zijn en dan ging ik mss eens gaan zo😉
    Ohja is er eigenlijk zo’n vtm zomertour😀 Da zou wel komiek zijn :p en dan hoopuk dan ni tegen uw hoofd zit :p! En dater zeker VEEEEEEEEEEEEEEEL minder wind is😀
    Jij moet ook zeggen alsje eens in Brugge bent hé😉
    ♥.

  16. haha ! zo tof !!! xxxxxxxxxxxxx
    :p:p:p:p:p:p:p

  17. Hhaha, persies veel pleziier gehad ! =D

    Prachtfto’s hier allemaal ! =D

    Kusiiee x Lovjullie ! <33

  18. Ooh ! Jullie hadden precies veeel fun xD haha !
    Ik mis jullie lievekes !
    ❤ Dikke liefde voor die Lynn & Po

  19. ZoMooiieFtoo’s =)
    Twas zkrr Leukk =D

    LovJoe ..♥

  20. Amai!!:D Zo tof!!!;)
    Leuke foto’s!!
    -xXx-jes

  21. Miss Pauline.
    Leeft mijn mooie roze tandenborstel nog?
    Want als je in de paasvakantie niet op vakantie gaat of krokusvakantie, zal ik nog wel is voor ‘een dagje’ op bezoek komen😛

    xxx
    BCFE

  22. oei oie ik ga op zoek moet gaan naar je super roze tandenbostel dan 😉🙂
    LY

  23. Zie maar dat je de tanden van Filou er niet méé poetst😛

    x
    BCFE
    Mahal kita

Geef een reactie

 
