Break

In het weekend had ik heel de tijd bezoek : van Heinz , van Valérie , een vriendin van mama en ook van mijn nichtjes en neef !! Gisteren was het dan super BBQ bij ons met iedereen, we hebben zitten badmingtonnen , zijn op strand geweest, we hebben ook geshoot natuurlijk , we waren in Knokke en hebben daar op de Terrace beach geshoot , resultaat zie je later 🙂 Nu nog even genieten van al mijn bezoek want vanaf morgen heb ik alle dagen wel iets te doen : film of opdrachten🙂 Ik wil ook iedereen bedanken die een mailtje heeft gestuurd of een reactie heeft geplaatst op de blog in verband met de rol in de helaasheid der dingen !! Ik ga niet heel veel tijd hebben vanaf nu om iets te plaatsen op de blog maar ik heb wel nog massa’s foto’s die jullie nog te goed hebben 🙂😉 en ook telkens een verslag van mn draaidagen enzo 🙂

dada

een bezige Pauline :p

foto van mama : ze speelde even fotograaf🙂

~ door Pauline Grossen op juli 21, 2008.

12 Reacties to “Break”

  1. Amai :p twas precies druk ten huize Grossen .. =)
    Funny foto xxx

  2. Hehe Full House bij Pauline😀
    Klinkt als een leuk &; druk weekend ^^
    een weekend da geslaagd is :p
    Bij ons wast ook druk,, maar ietsje minder :p
    maar kzal er ook nog eens n blogberichtje moeten over schrijven om alles te kunnen vertellen😉
    Zodanig dak ier ni een superlange reactie eb😀
    Alleszins tis een sjieke foto😀 Jes echt cool😉
    amuseert u maar me de film en zo hé😉
    ♥.ly!

  3. Leuk weekend persies ! =D
    En een ook een supper geslaagde fto !

    x3

  4. Toffe foto xx

    Tot nog eens bij pim he🙂

  5. Mooie foto❤
    Van offcourse een geweldige fotografe😛

    Miss You right now😦
    xXx
    Mahal kita!

  6. Ow ja en Po je bent zaterdag op tv:P
    één 20:40 Buitenspel😉

    xXx

  7. haha !oké . ik zal hem nog eens kijke
    de duizendste kéér .
    hihi x
    knuffels
    pauline x

  8. Kei zalige foto!
    veel plezier nog met je opdrachten😉
    Je doet het super goed!♥
    JTM PLV_<33.

  9. Ik zal je blogs en je comments missen😦

  10. ja ’t was plezant😀
    ja ik wil ook meer zien maar ik heb nog niet meer😉

  11. hih je mama zou fotograaf moeten worden,,echt zooon mooie foto (zoals al je andere natuurlijk xD) kusj! x

  12. heey paulinee allesz goed met mij wel hoor we hebben natuurlijk lekker zomervakantie :d
    ik heb je gemist ik wil je zeker wel weer een keertjee zieen hee
    maar ik moet gaan okee doeii(k)

Geef een reactie

 
