FotoVero :-) ;-)

In het weekend was er , zoals ik al zei, veel bezoek bij ons thuis waaronder Heinz Toussaint ! Mama die al nu een 8 tal maanden bezig is met fotografie , heeft van de gelegenheid gebruik gemaakt om van alles te vragen aan hem en samen zijn ze dus op stap gegaan om een paar foto’s te trekken met mezelf natuurlijk als “proefkonijntje”🙂 Het was best fun hoor ! En ik vind dat mama al heel goed haar best doet 🙂 en jullie ???

~ door Pauline Grossen op juli 22, 2008.

24 Reacties to “FotoVero :-) ;-)”

  1. WAUW PRACHTIG!
    Vooral de tweede vind ik ontzettend mooi!❤

    xXx
    Mahal kita!

  2. Mooie foto’s hoor ..
    Zo grappig , alleen je gezicht tussen al die bladeren!
    De 2de is tof , met die donkere lucht , die schaduwen..
    xxx

  3. amai ja ze doet het echt goed hoor !!😀
    veel plezier op je shoot van vandaag hé ^^

  4. Mooooi xx

  5. PRACHTIIIGG <33
    De 2de viind ik echt prachtig !x

    X3 Sanela

  6. De mais is populair dezer dagen🙂

    Ik vind de eerste een knappe foto, misschien nog een beetje laten oplichten.

    Keep up the good stuff Veronique!

  7. Kei kei mooi!♥
    Vero is the best😀
    xx♥xx Knuff!_<33.

  8. Hehe tis echt een lieverke é da egeltje ^^
    en ja m’n papa heeft n beetje mogen afzien met die lippenstift😀
    Hehe kheb nog veel foto’s hoor,, maar kon ze moeilijk allemaal op m’n blog plaatsen😉 want jah m’n kleren dak aanhad waren ook wel vuil en zo xD Want khad juist het behangpapier afgetrokken.
    Over dit blogbericht hier; Ik vind vooral de onderste foto echt PRACHTIG!
    De andere natuurlijk ook,,
    maar de onderste vind ik het mooiste😉
    Wat heb jij vandaag zoal gedaan?
    Ik ben eerst gaan werken en dan zijn we om m’n zus geweest naar haar werk, en dan ben ik samen met mijn zus nog eens vlug naart stad gegaan,, maar we hadden niet genoeg tijd om vanalles te passen,, dus gaan we morgenochtend voor dat we moeten werken nog eens terug😀 Want in de Moggy’s had ik een mooie rok zien hangen, maar ik had mijn cadeaubon niet mee xD (slimme ik :p) en ik de C&A kwam ik nog maar binnen en zag ik een mooie broek met een leuke riem erin samen met een bloesje zo waar je een topje onderaan moet, echt leuk ^^ maar ik moest direct weer weg om mijn bus te halen😦 Wel jammer,, maar ja kga morgen eens passen😀
    ♥.

  9. Proefen op dieren is toch verboden. Hahahaha
    Het oorlooskonijn heeft de ptoef mooi doorstaan
    en de fotograaf weet van wanten.
    Drie prachtige foto’s.
    Gr.
    P-TER

  10. En meid gaat het een beetje met de film?😀
    x

  11. Ooooh zo leuk zo’n drukke week ^^
    Vééééééééél succes,, kzal donderdag eens aan u denken en kga duimen voor u😉
    Hehe zo’n drukke agenda kan ook wel leuk zijn é😀
    Aan m’n kassa is alles goed😀 Kheb vandaag de zelfscanningkassa geleerd :p maar de mensen zijn zo’n zelfscanning apparaat nog niet echt gewoon dus nemen ze da ni veel :p dus ebbuk me dan wel zo’n beetje verveelt xD maar ja er zijn ook altijd zo nog mensen die graag babbelen😀 en dan doek daar eens n klapke mee é😀
    ♥.

  12. bedankt voor de reacties é 🙂😉

  13. Hey Pauline, jij ook al in de maïs ;D de tweede vind ik de beste idd vanwege de schaduwen en de donkere achtergrond.
    Groetjess julie (dochter van Jef)

  14. ja ‘k denk et ook🙂
    kheb heinzie gesproken hé😉

  15. nee hij is niet langs geweest maar zondag spreken we af voor te shooten enzo🙂

  16. super hoor!🙂

  17. amai,
    u mama doet da al goed !
    applausje vr je mama & vr jouuu
    bffe lieverd❤

  18. Hey, zoals afgesproken doen we dat eens een keer samen hé😀
    Groetjes Julie

  19. je bent niet alleen ‘proefkonijn’, je bent een zeldzaam mooi ‘bloem’! 🙂

    proficiat, mama, zowel met je dochter als met je foto’s! 🙂

  20. Wawwwww Pauline, de bovenste foto vind ik persoonlijk SUPER! Wat een kunstenares is je mama, dit is imo pure kunst!

  21. Hé Paulientje!!
    Lang geleden, maar alles dik okee. Letterlijk dan, de baby groeit als kolen🙂.
    Dank je voor je photobucket-tip. Nu ben ik vertrokken. Binnenkort een filmpje op mijn blog met de onthulling of het een jongen of meisje is. Wij weten het al! Het is super…
    Zeg, dikke proficiat met je rol in De Helaasheid der Dingen!!! Wow! Ik wil altijd wel naar de première komen hoor🙂.
    Succes ermee! Dikke zoen
    Anne-Marie

  22. Super foto van je Kinepolis-avontuur! Ik zag ook de foto’s van je mama. Goed hé? Echt talent..; Ze mag mij ook altijd eens als proefkonijn nemen hoor🙂.
    Naar de première kom ik echt met de baby! Deal🙂.
    Dikke zoen en ik hou je in de gaten op JAM
    X

  23. heel tof met die bladeren. knappe lucht ook…

  24. I wished to say that it’s great to know that someone else also mentioned this as I had trouble finding the same information somewhere else. This was the first place that told me the answer. Thank you. My kind regards, Siobhan.

Geef een reactie

 
