Kinepolis

Vandaag was ik in de kinepolis in Brugge omdat ik daar iets moest draaien voor JAM van VT4 ! Het was keileuk🙂 De reportage zie je wel binnennkort op JAM natuurlijk ! Bij kinepolis waren ze super vriendelijk en kreeg ik een hele doos popcorn maar ook gadjets en een coole t-shirt van de crew ! Mooi é ?

Gisteren had ik dan een shootje met Selina en Bart was daar voor mijn haar en de MU ! We hebben super veel fun gehad 🙂;-) en de foto’s zullen alweer cool worden , Selina kennende🙂 Bart moest mijn haar super super hard creperen en hij heeft er een hele bus schuim ingespoten en lak ! amai ! het was de moeite 🙂 daarna moest ik een hele bus cremespoeling gebruiken om mijn haar terug deftig te krijgen ! ik zag er op het einde wel uit als BILL met mijn haar zo omhoog ! hahaha dat was wel even lachen 🙂

Morgen is het dan mijn eerste draaidag voor De Helaasheid Der Dingen ! Ik ben super benieuwd 🙂 Jullie denken toch aan mij dan é 🙂 !!!

~ door Pauline Grossen op juli 23, 2008.

17 Reacties to “Kinepolis”

  1. Haha leuke foto’s🙂
    kzal zeker kijken naar jam als je erin komt🙂
    Veel plezier morgen xx

  2. Snoepjesss hihi .. coole foto , je straalt weer helemaal =)
    Amai , je haar , het zullen weer leuke foto’s worden & waarschijnlijk weer zo speciaal! Heel veel succes & plezier morgen🙂 xxx

  3. ’t was zo te zien dan echt leuk he voor JAM😀
    haha ik ben benieuwd naar de foto’s van Selina😀
    en veel plezier op je 1ste draaidag hé😉
    ik zal aan je denken🙂

  4. Ik denk altijd aan jou, lieve zus😉
    Veel suc6 morgen!
    En mooie foto’s
    kijk al uit na de shoot!
    Je mama zei het gisteren dat het zo mooi was😀
    Ti♥Amoo!_<33. Knuffl*

  5. mooie foto ! En hebben die snoepjes ook gesmaakt ? Keuze genoeg in ieder geval🙂;-)

  6. Supper die foto’s ! =D
    Tuurlijk da, kzal aan je denkn <33

    LY ! x

  7. oooooh meid in de kinepolis in BRUGGEEEEEEEEEEEEEEEEE😀
    Ik ga daar altijd naar de cinema😀
    en tziet er mij een speciale shoot uit😀
    VEEEEEEEEEEEEEEEEEEL succes voor morgen meid😉 zet m op😉
    ♥.

  8. Slaapwel meid &; nog eens veel succes😉 ♥.

  9. Succes morgen!!!!

  10. Knap meid

  11. het juiste t-shirt heb je alvast al aan;

    you’re gonna be a moviestar! 🙂

    veel succes, pauline

  12. Veel succes vandaag!😉
    You can do it. X love ya

  13. Nee de film kan gewoon niet beter! was zalig hé??? zeker nog is zien haah lol hvj

  14. Nee de film kan gewoon niet beter! was zalig hé??? zeker nog is zien haah lol hvj hoe was je eerste draaidag gegaan x) ???

  15. Pauline, je hebt het bewezen:
    iedere foto is super!!! =D
    Toon ze op de filmset hoe het moet he!😉
    -xXx-

  16. Hej!
    Welke dag heb je dit gefilmt?🙂

  17. Mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi'<3

Geef een reactie

 
