De Helaasheid day 1

Mijn eerste draaidag zit erop 🙂 Het was heel heel leuk maar ook best een lange draaidag ! Iedereen die van Brussel enzo kwam was al te laat omdat er een ongeluk was gebeurd op de E 40 met een vrachtwagen en er massa’s veel files waren ! Als iedereen daar was ben ik dan eerst naar de kleedster moeten gaan : de film, mijn deel toch, gebeurt in de jaren 80 :p:p Remember de kleren van de jaren 80 voor de mensen die al geboren waren …. jakkes … vreselijk 🙂 en dan moest ik nog een jas aandoen ! En wat voor een dag is het dan ?? Eentje met een HITTEGOLF :p:p ik heb nogal zitten zweten en liters water gedronken🙂 Rond 16 u hebben we dan … geluncht hihi en dan weer gedraaid. Heel de ploeg is massa’s leuk en ik kende al een deel van de mensen : of van andere films, kortfilms of van buitenspel : de mensen van de techniek , geluid enzo !

een foto van een deeltje van de ploeg 🙂

Ik ben hier netjes aan het schrijven als opeens mijn msn openspringt, de telefoon rinkelt en de berichtjes op de gsm aankomen 🙂 ik vroeg mij af wat er opeens gebeurde🙂 Wel dat waren mijn vriendinnetjes die mij zeiden van vlug vlug Wittekerke aan te zetten want mijn naam was op de aftiteling en ik kwam dus in die aflevering !!! Amai nu pas ? dat heb ik vorige zomer gedraaid ofzo 🙂

Bedankt é meisjes voor de info , ik heb nog een klein deeltje kunnen zien🙂

Ow en nog een info🙂 Dank u Dyantha : ik ben dus met de film Buitenspel in de Dag Allemaal🙂 en de film speelt euh .. zaterdag op één ?  denk ik🙂

~ door Pauline Grossen op juli 24, 2008.

12 Reacties to “De Helaasheid day 1”

  1. Oo kei tof!
    Je was in Wittekerke!!

  2. hahah ja bedankt voor je bericht op de gsm🙂😉 kon net nog naar beneden spurten en heb een deel gezien 🙂

  3. Kzal Wittekerke morgen eens moeten opvragen via I-Watch hihi =)
    Is graag gedaan ze , tis ’n redelijk grote foto , van op het kerkhof , je kykt zo triestig en leunt zo tegen je ‘film-mama’ aan.
    xxx knuffels!

  4. Waaaa meid tis zo de eerste keer dit jaar dak zo een keer kijk naar Wittekerke, want ik volg dat nie echt :p
    en kbegon zo te kijken en ineens kwam er zo vanonderen; PAULINE GROSSEN en ikke zo in m’n eigen jah nu kijkuk ZEKER verder😀 en kwout u zeggen maar kon geen berichtj sturen😉
    en zo sjiek daj gelijk met Nicolas ebt mogen acteren en z’n vriendinnetje ebt mogen spelen😀
    Sjiek sjiek!
    Nog veel succes met de film😀 en te hopen dat je niet constant van die jassen moet dragen dat je niet constant moet zweten :p anders moetj eens ff in de Delhaize komen werken xD Ik loop daar rond in m’n pull van de koude :p!
    ♥.

  5. Kheb het nii kunnen ziien,
    ik kijk nii echt witterkerke enzo =D
    Ma kzou er dan wel ne uitzondering voor hebben gemaakt😛

    Kben blij dat het zo goed ging, de eerste draaidag =D

    Kusiiee x Loveyou

  6. Ja wij langst de express weg naar de zee !

    Leuke foto’s❤

  7. Super dat ge u geamuseerd hebt.😉
    En was echt leuk om je in Wittekerke bezig te zien, hehe! xxx

  8. Tof zo een verslag van je draaidag te kunnen lezen !

  9. twa leuk om jouw bezig tezien

    en succes nog verder met de flim xxx

  10. dank u Marlies !!

  11. Pauline :: die aflevering vn Wittekerke waar je in komt .. welke datum was da ? :p dan kan ik ze straks opvragen via I-Watch.
    Knuffels xxx

  12. […] zeer gesmaakt, ze leverde mooie prestaties bij internationale fotografen en debuteerde in een grote productie ‘De helaasheid der dingen’. Way to […]

Geef een reactie

 
