Yolanda

Juist voor ik vertrek nog een foto posten … dat is dus de serie die ik binnenkreeg van Yolanda en die  al super veel coms heeft gekregen op een buitenlandse site🙂 Ik ben er ook super blij mee en ik wil ervan profiteren om iedereen te bedanken die een reactie plaatst !

En nu gaan draaien 🙂 dada

~ door Pauline Grossen op juli 24, 2008.

32 Reacties to “Yolanda”

  1. prachtfto’s ! <33
    Succes ehh ! =D
    Ge gaat da supper doen😀

    Kusiiee x

  2. As I said Pauline, aside from just being beautiful, you really understands what it is to be a model…You’re going to be huge one day…mark my words!

  3. Deze reeks is veruit het allerbeste dat ik de laatste weken heb gezien ! Volledig mijn stijl !

  4. Één voor één prachtige foto’s!

  5. WOW!
    echt prachtig Pauline!
    x

  6. Mooi mooi mooi !!

    Veel succes met draaien ! & veel plezier !!

    xxx

  7. Het IS en BLIJFT een mooiie serie meid😉
    Wiiiiiiiiii ons Pauline is nu aant draaien😀
    GO GO GO PAULINE ^^ !
    ♥.

  8. Wow!
    Gewoonweg prachtig!
    Dat is echt Wow!

  9. Echt mooie foto’s

    xxxx

  10. Jaja Pauline is nu aant draaien hihi !
    Je staat in de Dag Allemaal , aléja zo int groot van Buitenspel , op de eerste pagina van de TV_Gids ,amai zo kleintjes nog🙂
    xxx

  11. PoPo, jy hebt nu aan het draaien, hihi. xD
    Mooie foto’s hoor, echt waar!
    X, Kimberly

  12. Woouw Super zalige foto’s!!♥
    ze zijn magnifiek!
    hopelijk was het draaien tof hé!
    xxx knuffs xxx

  13. Hey Pauline,
    COOOLE foto’s zeg .
    Jaja Marthe heeft nu een blog , maar die is nog niet zo mooi
    er moet nog wat aan gewerkt worden !
    XxX

  14. suprrr

  15. heel mooie foto’s! super! Xxx

  16. Hihi , ben blij dat het leuk was .. amai met zo’n weer nog zo’n dikke kleren aan moeten doen , ik ben int zwembad geweest , kdacht zo van ; hmm wa zou ze nu aant doen zyn hihi🙂 & dan was mama keer in de Dag Allemaal aant kijken en dan zei ze van hier Pauline en toen toonde ze het , en wij zo amai ze is veel veranderd , Buitenspel is ondertussen al 3 jaar geleden ongeveer.
    Kga de film nog eens opvragen via I-Watch zondag , (heb hem al veel gezien , maar vind hem mooi) want ben zaterdag naar Plopsa. Alé kga nog ’n beetje buiten zitten🙂 Knuffels xxx ahja en groetjes terug van Di =)

  17. knappe foto’s !! mooie expressie’s😀
    oh vandaag ben ik wat nieuwe bloesjes gaan kopen en kleedje voor fotoshoots😀 haha anders ga ik er echt niet geraken !! :p

    knufs x

  18. waaw mooie fotooos !!! nog veel suc6 meid!
    kusj!! x

  19. Dy en Di : de groeten aan de hele bende é !!!!!!! Niet vergeten !

  20. Jap zullen we zeker doen🙂
    xxx

  21. nee ik ben daar niet geweest maar wel in z’n straat waar het nieuwe zijn en ook ni zo duur🙂
    ma ik heb ni zoveel want er was ni zoveel mooi xD
    ik heb wel 2 nieuwe kleedjes en dan paar bloesjes🙂

  22. hej paulinetje xD Ik heb een mail naar je gestuurd naar g-mail ofzo x) zie maar knappe reeks x) haha hvj

  23. Schone foto’s! Op sommige fotos lijkt het of je 20 bent ofzo, zotjes. En uw haar is ook de max. Dat moet zeer gedaan hebben om dat eruit te krijgen!

  24. Zalige foto’s !❤

  25. Hele mooie expressie, heel goed gedaan!!!

  26. – PAULINE, die foto’s zijn gewoon ZALIG – GEWELDIG – PRACHTIG.

    Gewoon af dus🙂 <33

  27. Heel mooie foto’s
    Supergoed gedaan!

    x Jana

  28. Prachtige Foto’s :o!!!
    Ik wens je nog heel veel suc6 toe in je carriére en je doet het echt schitterend meisje echt waar [kiss]

    xxx

  29. Overmooie foto’s. x

  30. dank u wel Ellie 🙂

  31. WOW!!!!
    Gewoonweg fantastissch!!!
    superfoto’s!!!🙂
    Petje af!!!!
    -xXx-jes

  32. suuuppppppeeeerrr moooiii

Geef een reactie

 
