Sunshine

Ik vertrek nu naar Knokke waar ik een shoot heb voor een brochure🙂 Het gaat dus super warm worden  ! Profiteer er maar goed van …

Hier een foto toen ik naar Londen ging , het was zo warm dat wij eerst even onderweg stopten en in de zon gingen liggen 🙂 Doe dat  nu  ook maar lekker maar opletten é niet verbranden  !!! insmeren dus 🙂😉

~ door Pauline Grossen op juli 25, 2008.

26 Reacties to “Sunshine”

  1. Wat heb je gisteren gedraaid? Voor JAM of was dat een eerste draaidag voor je film?

    Jij hebt zo’n super foto’s op je site! A real model🙂
    X

  2. Ik ga vandaag nog ’n beetje zwemmen =)
    Leuke foto’s !
    Bye xxx

  3. Aja :p en amuseer u ! x

  4. Zo sjiek ^^
    Oooooh die eerste foto vind ik echt keimooi Ö!
    ♥.

  5. Idd, die eerste foto is zooo mooi!
    Een geboren model, Plien.😉
    Love u xxx

  6. heeey,x

    Veel plezier in knokke !
    nice pic’s ! xx

  7. Haha die foto’s zijn zo leuk❤

    xXx
    Mahal kita

  8. Jhaa, idd Prachtweer❤

    Fto’s keii mooi ! x

    loveyou x

  9. Ik vind ze alle 2 super!
    Ben ook blij ze dat zo goed weer is!
    Hopelijk blijft het zo hé😉

    Ik heb ook nieuws😛
    DHDD wordt ook in Mere gefilmd😀
    In het rusthuis waar ik vakantiejob heb gedaan😉
    Ik hoorde da zo een paar dagen geleden en toen las ik da hier
    en ik dacht van is dat nu dezelfde film
    want wist de titel niet meer vanbuiten🙂
    Amai ik heb da daar tegen iedereen gezegt da jij ook moedoet😛
    Dus al ze kijken en ze zien daar een kleine spruit😛
    das mijn Pauline ze😀 hihi
    Ti♥Amoo!_<33. Knuffels!

  10. de zon❤ mooie foto’s plien en ook mooie kleertjes🙂 X3

  11. ja ik kan !!😀

  12. haha nee :p

  13. You are the sunshine Pauline 😉

  14. jaja ik heb het gekregen😉

  15. Amai zeg ik ben kapot xD
    Kben pas om kwart voor 10 thuisgekomen na het werken en kheb dan nog frietjes gegeten met een hamburger :p en nu gaak naar m’n bedje want kmoe morgen om 7 uur opstaan om om 9 uur terug te beginnen en dan morgen in de late namiddag ziek jelka😀 !
    Aja meid ,, m’n vriendin (lara) da meisje da mee eeft gedaan aan de selecties van Topmodel is erdoor😀 en mag naar de volgende rond ^^ das op 31 juli en da ga ergens in Middelkerke zijn😉 en kga mss in de middag eens gaan tot daar😀 Dus mss ziek u dan wel een keer? :p
    ♥.

  16. Super toffe foto’s!!! En is die kleding van DIDI winkel kan dat lijkt erop
    x)
    xxx
    hvj ^pauline ^^

  17. Leuke foto’s🙂 , Loraine zei gelijk…kijk kijk kijkkkkkkk …Pauline heeft precies dezelfde gele schoentjes als ik heb!!!😛
    Lukt het allemaal nog met alle drukte meis?

  18. sunshine aan de hemel

    en

    sunshine hier op jouw log!

    heerlijke zomerfoto’s, pauline!

    hoe was knokke? 🙂

  19. Toffe foto’s Pauline !
    Haha, ik ben al verbrand van gisteren een hele halve dag in ’t zwembad van mijn nicht te zitten. Dat doet pijn😉
    Maar ja , ik had me ingesmeerd. Nu zie ik er mooi uit (Haha precies een tomaat)
    Alé Dada !!!XxX
    En nog eens super leuke foto’s

  20. Met de duimpjes omhoog: je ziet het duidelijk zitten aan het strand.

  21. super cool !
    insmeren met zonnecrème is idd een goed idee :p
    geniet ervan daar bij jou aan het zeetje:p

  22. waahw zoo mooie fotoows !!
    en keimooie kleren !!
    kusjes
    nele
    xxx

  23. Je straalt echt op die foto’s Pauline!!
    -xXx-

  24. dank u Helentje 🙂 alles goe met jou ? al super vakantie gehad ?
    LY

  25. Jaja, met mij gaat alles goe🙂 Mijn vakantie viel ook wel mee.
    Jouw agenda zit (denk ik) echt overvol he😀
    Maar er komen wel steeds leuke foto’s op u blog!!!
    Geniet nog van u vakantie hé😉
    Xx

  26. Die tweede is cool, maar de eerste nog cooler!
    Ik kom helemaal in de vakantiesfeer als ik ze zie =P Helaas is het nu winter en veel te koud ! =D
    xxx

Geef een reactie

 
