Knokkeuh

Vandaag heb ik niets te doen 🙂 Ik heb dan ook afgesproken met ene vriendin van mij , zotte Elisa , remember het filmpje van school musical ? Toen wij aan het zingen en aan het dansen waren ? wel , dat is dus Elisa , samen gaan we binnen een half uurtje ergens gaan dansen (meer daarover later) Dan deze namiddag ga ik lekker op de trampoline springen , beetje fietsen , wandelen op de dijk, op strand, allé ik zie wel🙂 Vanavond ben ik uitgenodigd om naar het afscheidsdrink te gaan van Sam van Rossom , player van het jaar van Oostende (zie hier ) want hij vertrekt naar Italië😦 Mijn dikke vriend Sammyboy heeft voor 3 jaar getekend met een italiaanse ploeg ! Gelukkig bestaat er nog zoiets als msn en gsm maar toch , Sam ik ga je missen maar zoals beloofd , wij komen ooit naar Italië é , dat is al zeker !!

En nu een foto genomen door Heinz Tousssaint toen we in Knokke waren 🙂 Klik op de foto en je ziet een grotere versie 🙂

~ door Pauline Grossen op juli 26, 2008.

20 Reacties to “Knokkeuh”

  1. Sjieke fotoo’s girl!
    Amusseer je vandaag!
    xxx Knuffs Ti♥Amoo!_<33.

  2. Mooie foto’s !!
    Veel plezier vandaag !🙂
    xxx

  3. WAUW !
    Ik ben sprakeloos!
    Ik wist dat Heinz een goede fotograaf was maar dit😐
    Die eerste foto straalt een uitstraling uit Pauline niet normaal😐
    GEWOONWEG PRACHTIG!
    De 2de is gewoon superleuk omdat dat Pauline is😛 Gekke Pauline !❤

    xX
    Mahal kita

  4. Wow!Super gewoon!
    xxxLiesbeth!

  5. bere mooie foto’s

  6. Wooww Ö
    PRACHTIIG !❤

    x3

  7. met mij alles goed é! al leuke vakantie gehad tot nu toe? ik vertrek binnen 2 dagen nr amerika🙂 juuuuuuijjj!
    Mooie foto! Hebt egt een eigen stijl plien!
    X3

  8. Twee prachtige foto’s.
    Je heb lef, durf en je bent fotogeniek.
    Niet beginnen zweven hé.
    Geniet van deze zon en warmte.
    Gr.
    P-TER

  9. haha ’t was zalig !!😀
    veel fun gehad , de foto’s van heinziie zijn zalig jong !!😀
    de shoot met hem morgen gaat ni door … door da weer !!😦
    Da stom weer hé xD

  10. dit zijn heel erg mooie foto’s, pauline!

    op een bijzonder locatie; boten in het zand?

    veel plezier ..

  11. nee want ze geven veel kans op onweer enzo … daarmee , ik blijf tot vrijdag , ma we moeten het dan nog bespreken met nessû hé😉

  12. oké maar we zullen dan nog zien hé😉

  13. Mooi moooi xx

  14. kei sgoooooooooone fotowwww ;
    zo’n sgoon kleedje !!!

    dada . x

  15. Zoo’n mooie foto’s, egt fantastisch (: x

  16. Zo’n keileuke foto’s meid😀
    Hehe :p!
    Ja kheb gisteren Jelka gezien,,
    ma kga strx eens n berichtje plaatsen op m’n blog😉
    Twas echt sjiek😀
    en misschien zie jij haar wel dees week want ja ze is nu al aan zee😉❤.

  17. De genietende Pauline!!!
    Dat maakt een foto stralend!!😀
    -xXx-jes

  18. Coool! Is dat in de zeilclub van Duinbergen of Heist? Want in die van Heist werk ik!

  19. Even een kijkje komen nemen naar je foto’s! Maar deze 2 vind ik echt de tofste en de mooiste van allemaal! You go girl!

  20. Cool…nice pictures
    sunny greetings from spain
    gaelle xxx

Geef een reactie

 
