Babylens

Deze foto’s zijn genomen door Heinz Toussaint met een babylens 🙂 Dat is zo een speciale rare kleine lens waarop je moet duwen, soort accordeon lens, om een gebied scherp te krijgen en al de rest blijft onscherp ! Heel raar hoor , ik heb ook gprobeerd en het is niet gemakkelijk🙂 Heinz had de babylens juist gekocht en wou daarmee een beetje experimenteren 🙂 Ik vind het in ieder geval al goed gelukt hoor 🙂 Dat geeft zo een speciaal effect aan de foto’s 🙂 Vinden jullie niet ?

~ door Pauline Grossen op juli 27, 2008.

21 Reacties to “Babylens”

  1. Hum lijkt mij wel interessant zo’n babylensje ! De effecten zijn subliem ! Heb je nog foto’s ? Ik ben alvast verkocht🙂

  2. Wat schattig!❤
    Schattige en mooie foto’s Po!

    xXx
    MAhal kita❤

  3. het was ook een schattige lens hihihi😉

  4. Zo speciaal ^^
    &; dat allemaal met die lens,!
    Sjiek sjiek😀❤.

  5. Hi , zo’n leuk effect !
    Die eerste vind ik speciaal🙂
    xxx

  6. Tof ja !
    ( trouwens ik heb je deze week 2 keer in iets gezien , ik was er niet zeker maar even opgezocht op je webstek en het was jij dus )

  7. mooi!
    geeft een tof effect idd
    x
    birthe

  8. De foto’s hebben idd een speciaal effect en ik vind het wree wijs :p:d

    xxx

  9. Hihi Pauline, kheb het ook al gezien :p heb het ’n paar keer bekeken , tis echt grappig , zo klein nog en da dansje =)
    & je roze broekje😀
    xxx…

  10. Ohh Super leuke mega coole foto’s

    Vooral die laatste x

  11. Super tof!
    Egt leuk effect;)
    xx Ti♥Amoo!_<33.

  12. Hihi dat moet je nog eens doen,,egt mooi en leuk!
    kusjes
    nele
    xxx

  13. IK WIL DAT OOK ! =D =D
    Keii mooiie fto’s po !❤

    Heinz, Nog veel succes hé, deze fto’s vind ik al zeker heel goed gelukt ! =D

    Kusiie x

  14. dank u iedereen 🙂🙂
    xxx

  15. Een babylens geeft idd een leuk effect op u foto’s!!
    Ze zijn prachtig trouwens!!
    -XxX-jes

  16. Eindelijk thuis na 2 dagen ;p tijd om je nieuwe blogberichtjes te lezen! Je hebt de groetjes terug van Cindy , Anso , Cynthia , Charlene , …

  17. superfoto’s, vooral die laatste is prachtig
    heb al heel wat foto’s met zo een babylens gezien en weinig die scherp zijn waar het moet, blijkbaar niet makkelijk dus
    Heinz kent er iets van

  18. Vind deze ook best leuk, vooral de 2e dan!

  19. ooh ik vind de 2de en de 3de megaa mooi !
    die zyn zo goed gelukt!
    kweetet da is idd moeilijk
    kheb da ooit ook keer geprobeerd

  20. wow das echt wel coool
    echt waar kei mooi
    da geeft mooie effecten

    dikke kus
    xxx<33

  21. Grappige foto’s:p
    hvj wjnmk
    xxx-jes Paulien
    (naam genoot)

Geef een reactie

 
