Whieeeeeehaaaaaaaaa

Zaterdag ben ik met Elisa , mijn vriendin, auditie gaan doen voor de Coca Cola sportserve Dancers dat zijn de cheerleaders van Oostende : zie hun site

De auditie was best moeilijk en we dachten dat we niet geslaagd waren want je komt daar aan , krijgt pompoms in je handen , toont de choreografe één keer een liedje met vallen , opstaan , pompoms gebruiken, pasjes , beenwerk , armen zwaaien enzovoort en dan is het aan jou !!!!!! Euh ??? maar één keer tonen ??? en nu wij ?? Je had ons gezicht moeten zien toen, hat was zeker goudwaard🙂 Wij hadden bijna de slappe lach van de zenuwen :p Elisa keek zo verwonderd naar mij , zo van te zeggen : droom ik nu of is dit echt hihihi

Wel ik kreeg net een mailtje dat ik geslaagd ben en dat ik vanaf nu met hun mag trainen !!!!!!!!!!!!!!!!! OMG !!!!!! Ik was er niet goed van !!! Want ze zijn echt heel streng en maar weinig mensen mogen meedoen, mijn vriendin Elisa is spijtig genoeg niet geslaagd 😦 en ikzelf mag trainen maar moet mij nog bewijzen en in januari opnieuw een examen afleggen , pas dan mag ik mee optreden ! Maar ik ben al keiblij dat ik dit berichtje heb gekregen ! Elisa en ik waren super zenuwachtig dat mailtje aan het afwachten. Nu nog dat trainen in mijn drukke agenda plaatsen🙂 En IK moet gaan : kun je 3 keer niet op een jaar dan mag je niet meer optreden dat jaar! Kun je meer dan 3 keer niet dan moet je opnieuw evaluatie doen !!! En ga je daar weg of mag je niet meer met hun trainen ( er is 2 keer per jaar een examen) dan mag je ook nooit meer terugkomen ! Super streng é :o:o

Olala …. dit wordt geen gemakkelijke klus !

Ik zal dus super mijn best mogen doen maar vooral tijd vinden 🙂 véél tijd 🙂

~ door Pauline Grossen op juli 28, 2008.

21 Reacties to “Whieeeeeehaaaaaaaaa”

  1. HAHA!

    Spijtig dat Elisa niet door is:(
    maar superveel succes!

    mooie foto’s!
    xXx
    Mahal kita

  2. ja heel erg voor Elisa é maar ja ze kwam in feite meer mee om mij een plezier te doen en nu dat ze zag wat het is , gaat ze nog meer trainen en in januari de volgende auditie meedoen🙂

  3. Amai Pauline!!! Proficiat hé!!
    Et ziet er wel streng uit maar er is toch niets wat jij ni kan he😉
    GA ERVOOR!!!!!
    -xXx-jes

  4. ik zal mn best doen é 🙂😉

  5. proficiat !
    ik weet zeker dat je het goed gaat doen😉

  6. Proficiat Pauline !
    Erg voor Elisa .
    Super mooie foto’s
    XxX Marthe

  7. Whiiiiiii proficiat daje geslaagd bent wel jammer voor Elisa😦. En idd ze zijn precies héél streng he :s.

    xxx

  8. Pooooo =D
    Proficiaatt ! =D
    Wel spijtig voor Elisa :s

    Kusiie x én nog veel succes eh =D x

  9. Proficiattt meisjee !
    welk liedje heb je nu gedanst?:D

    dikke kuss < 3

  10. Hehe ik kan daar ni opzien hoe laat het toen was toen je dat berichtje zendde😀
    Maar twas idd keileuk me Jelka😉

    Wouwie zo streng daze zijn Ö
    khoop daj der voor altijd in mag blijven😀
    Doe je best hé😉
    ♥.

  11. Mo gij gelukzak daj tot zolang ebt kunnen slapen :D!
    ♥.

  12. Paulineeeee,
    ‘k wens je superveel succes meisje.
    Da gaat je zeker lukken,
    wil je je e-mailadres dan is doorsturen via
    netlog?
    dan kunnen we is afspreken voor aan zee ;D

  13. Van morgen moest ik er om kwart voor 8 uit :p
    dus tklinkt nie vroeg,,
    maar alsj weet dak anders rond 11u opsta,, dan ist wel vroeg😀 en tis heel de week zo vroeg hé xD
    Buiten morgen want dan ebbuk congé ;)!
    Nog 2 weekjes😀
    Maar twerkt daar een keimooiie jongen ^^ en kmoest er vandaag gaan helpen😀 Dus zolang dak daar veel moe helpen ist goe😀
    ♥.

  14. Zow, tis alsof ook al het geluk je aan komt waaien! Shoots, film enz enz.
    Maar ik weet dat je er ook keihard voor werkt om het voorelkaar te krijgen.
    Petje af daarvoor, het is je gegunt😀 .

  15. Een kei sgoone ftooo !

  16. Jij blijkbaar meer geluk als ik😦
    ik heb ook meegedaan voor de auditie bij de Luvagiants dan.
    niet geslaagd, maar ik mag wel nog eens terugkomen🙂
    hopelijk dat ik tegen dan al beter ben.
    veel plezier daar! xx

  17. ocharme elisa😦 maar veel succes eh meid !! ze zijn dr wel vree streng ma ge gaat da kunne ze!!
    xxx
    nele!!

  18. Ik hoop het é 🙂 in augustus is al de eerste les !!!!
    bedankt voor je reacties
    xxx

  19. Super! Proficiat ! Wel jammer voor Elisa ..
    xxx

  20. Ooh leuk x

    jammer voor je vriendinx

  21. wow zo cool da ge door zijt
    veel succes verder hé

    -xx-

Geef een reactie

 
