Friends

Gisteren en vandaag waren 2 dagen voor mijn vrienden ! Gisteren was ik eerst bij Julie , een vriendin van mijn klas en we zijn samen gaan shoppen en dan met een hele bende (2 auto’s vol !!) naar de cinema geweest🙂 het was natuurlijk super leuk met zoveel volk 🙂 Ik ben dan ook bij Julie blijven slapen, allé slapen , je kent dat é , er kwam niet veel van te pas 🙂 Vandaag kwamen Nessu , Jelka en Nurdi samen met Didi eens langs omdat ze aan de zee zijn ! De tijd ging super vlug voorbij en ik wou nog niet dat ze weggingen dus .. ben ik gewoon mee met hun naar de camping gegaan omdat de meiden perse in de zee wilden zwemmen🙂 Amai ik denk dat heel het strand ons daar heeft gehoord , wat een gegiechel zeg 🙂 Dat skimboarden :p en die kreeftjeuhs hihi …het was keiplezant !!!! Tnx girlies voor de mooie dag en de leute ! Spijtig dat ik het waterballonnen gevecht niet kon afmaken🙂😉

In de zomer krijg ik altijd keiveel bezoek en dat vind ik GEWELDIG🙂

Voor jullie🙂 <333

Vodpod videos no longer available.

~ door Pauline Grossen op juli 29, 2008.

27 Reacties to “Friends”

  1. Mo zo liefffffffffffffffffffffffffffffffffffff
    (kk de foto van ons blijft echt wel erg :p)
    tis echt wel dringend tijd voor n anderen😀
    Mor tog blijvut liefffffffffffffffffff van je!😀
    ♥.

  2. hahaha ja idd die foto :p:p🙂

  3. Supper videoo❤
    Hhaha, Da Giovanni was aff ehh =D

    Bby, iiloveyousomuch ! x
    Mis jou❤

  4. mis you 2 girls😦

  5. Wat lief !<3

    En pauline zelfs onze Samson komt erin❤ Oeh we love Samson😀
    Lieve lieve lieve samson,, lieve lieve hond :D<3

    xXx Mahal kita!

  6. haha, danku :d
    wel, kzou’t willen vertalen voor u, maar int engels klinkt het gewoon veel cooler! ^^

  7. Wat een héérlijk slideshow Plientjeeeee!😀
    Ik heb genoten, plaatjes van mensen op plaatjes van plaatjes!😉

    Inderdaad, super om zoveel vrienden te hebben maar dat verdien je ook. Niet alleen je hartje van goud, maar ook je bescheidenheid en je karakter siert je enorm en dat is waarom zoveel mensen oprecht zoveel van je houden. Ga zo door meisie en blijf de Plientje die ik zo goed ken.

    Dikke knuffels! X

  8. Oeps… Mijn naam vergeten hierboven LOL!

    Heinzie dus!😉

  9. Superleuke fotootjes , hihi love you 2 ! =)
    & tot volgende week fzo ?
    Knuffels xxx

  10. Wat een leuke fotomontage weer!
    Super hè dat het vakantie is? Hier in München is het nog altijd erg warm en ik werk met dikke buik in de tuin. Ik schrijf artikels voor de De Standaard. En dan niet vergeten ook een beetje te geneieten hè…
    Mijn filmpje komt eraan hoor. Ik hou het spannend🙂.
    Vanaf dit weekend zal ik het erop zetten, dan mag iederen weten of het een jongen of meisje wordt.
    Ik kijk zo uit naar ons kindje!
    Dikke zoen en niet te wild daar hè ha ha
    X

  11. Ooh zo leuk (l)

    Hou ook vn jou !!

    Tot bij pim🙂

    xxxx

  12. Leuk.😉

  13. Tof gemaakt ze😉
    Prachtig *10*😉

  14. Zo lief schatjee,
    ik zit er ook in😀.
    ik hou zo veel vn jouu❤

  15. Hee!

    Ik heb nu een log over emma;) Kheb eigenlijk ook een beetje reclame voor jou en je blog gemaakt:)

    xxJosephine

  16. Thnx da ik er tusse sta liefjee
    Kmis jee te hard❤

  17. hoi1 amai, leuk dqje woveel bewoek krijgt1 ik zit momenteel in amerika🙂 tis ier supr leuk gisteren waren we nog in NY en nu zijn we in washington DC. En ze hebben ier veel leuke kleren en coole merken zoqls roxy die veel goedkoper zijn dan bij ons😀 lovin it lovin it :p XXX LY

  18. oke da vorige berichtje was dus vn mij :p

  19. Merci Pauline!!!
    Echt zalig!❤

  20. oh zo lief !!😀
    de foto’s zijn wel plezant ze haha😀
    jah het was echt plezant hé !! ^^ het skimboarden haha
    ohja ik en nessu hebben later de krabbetjes terug de zee in gegooid :p sommige waren dood hé !
    en het waterballonnen gevecht ja de jongens hebben de meisjeswc mogen uitkuisen haha😀

  21. leuk filmpje🙂
    Welke film ben je gaan zien ?
    xx

  22. ooo schoon gedaan
    nwlu girl!!!
    you’re sow cool

  23. Oh kei lief filmpje!
    Gemis! Al die momenten😮
    Ti♥Amoo!_<33.

  24. helaba Paulientje,
    supertof filmpje weeral gemaakt
    xxx
    Jens

  25. mo!! zo lief!!😮
    ik wou dat mijn vrienden da ook deden :’)

  26. Wow wat mooi ! Ik vond het zelfs ontroerend! … =)

    xxx

  27. Mega mooi !

    Ook een super sjiek liedje die staat op mijn mp3 !😉

    En ik hoop dat ik ooit eens bij die foto’s sta !:p

    Ly ! x vriendschappelijk !😀

Geef een reactie

 
