Back from the 50’s

Van 3 super leuke dagen met super leuke mensen🙂 Ik had namelijk 2 opdrachten , 2 keer met dezelfde ploeg en omdat het telkens in de buurt van Antwerpen was en wij geen goesting hadden om terug naar huis te rijden , zijn we gewoon op de camping blijven slapen 🙂 De shoots waren gewoon de max , zelden zo een leuke ploeg mensen gehad om mee te werken , heel heel tof , Merci é Wouter, Marie, Medhi, Sandrine, Bakar, Jeffrey, Effie, …..!!! We hebben echt veel gelachen maar goed , heel goed werk geleverd want we kregen nogal complimentjes🙂 Zelfs knuffels en kusjes en een applaus als het gedaan was hihihi echt leuk🙂 En tussendoor op de camping was het ook super , ik heb mijn vriendinnen terug gezien zoals Evi en Laetitia en we zijn gaan zwemmen, gaan steprijden, allé echt 3 leuke dagen gehad 🙂 ik heb massa’s mooie foto’s genomen, meer dan 143 :p 🙂 OK ik kan ze moeilijk allemaal tonen é maar ja , een heel heel klein deel dan maar 🙂

~ door Pauline Grossen op augustus 1, 2008.

26 Reacties to “Back from the 50’s”

  1. iets anders, best wel grappig de eerste foto’s,
    maarja ge moe alles eens meemake he

    -xx-

  2. Supper leuke fto’s ! =D

    Kusiie x3

  3. Haha , grappige foto’s , héél mooi !
    XxX Marthe

  4. Hihi dacht het al dat je ergens bleef slapen , want vond het zo raar dat we 3 dagen niets van je hoorde. Haha tgaan zo te zien wel superfotokes worden , zo speciaal weeral😀 xxx

  5. haha leuke foto’s :p
    xxx

  6. Mooie/Toffe Foto’s meisje [kiss]
    Ben blij dat je zo’n plezante dagen hebt gehad.

    xxx

  7. Ohhh, echt leuke foto’s!
    Het staat je nog leuk die kleren, hahaha. :]] xxx

  8. toffe foto! een heel andere pauline x)
    xxxx

  9. bedankt é !
    xxxx

  10. hih keigrappeg!
    ge zijt egt schattig me die klere aan!!
    kusjes
    xxx !!

  11. wauw! het decor ziet er in ieder geval al super uit

  12. Wanneer was da , dat je in Wittekerke was ? .. maandag ? want weet niet precies de datum , en heb die nodig om via I-Watch op te vragen. xxx

  13. oelala da vraag je mij iets :p:p

    donderdag 24/7 was het 🙂
    xxx

  14. SuperGrappige foto’s!!
    Hihi ! Super leuk!
    XXXXXhttp://liesbeth195.wordpress.com/

  15. Hihi Pauline , tis goe , wist nog dat het dezelfde dag was dat je moest gn draaien vr de film & dat het die dag was dat die camion kantelde , dus ben al aant kijken hihi , heb goe gegokt , was nog aan het twijfelen tussen dinsdag of donderdag🙂 xxx

  16. allé veel kijk plezier é 🙂😉

  17. Ik word hier nu echt nostalgisch van ! Heel mooi Pauline !

  18. is da enkel da stukje op da gras da je dr inkomt?
    want ik en mn zus zijn nu aant kijken😉

  19. heeee, dit is eens iets anders dan dat we gewoon zijn?

    ik vind het prachtige foto’s, pauline!
    en het decor is de max!!

    alles pas perfekt, maar jij nog het meest! 🙂

    gezellig weekend,

  20. Hej’x meid ja me mij is alles goe🙂 &; medu?
    Amai zeg zo sjiek,, tlijken me echt wel 3 superdaagjes jong😀 Zo cooooooooooooooool, kdenk dat echt wel mooie foto’s gaan zijn in zo’n 50’s style zo B) ik vind d

  21. owla verkeerd knopje xD
    nouja wa dak wou zeggen kvind da gelijk altijd zo leuk als fotografen gelijk iets willen doen in verband me vroeger😀 Das toch wel keicool dan om in zo’n oude stijl azo te kruipen !
    ♥.

  22. Ja🙂 wij gaan , ik ben er rond kwart voor 6.
    x je mag gerust mee met ons op attracties :p

  23. 22u

  24. Mr euhmmm kheb uw gsm nummer nie :p voor u te vinden , dan kan je mee met de bende op de supersplash nzo :p & boomstammekes. Anders zal ‘k u ’n mailtje sturen :p

  25. Jep , tis nocturne hé :p achter Pim is het dan vuurwerk🙂 mr kan zijn dat het al begint rond half 10 fzo , want vorige keer was het ook ’n beetje vroeger , omdat er weinig volk was en die kindjes worden lastig haha ..

  26. Ja alles gaat daar nog goed hé😉 Da jobstudentje die daar werkte ziek gelijk nie meer😦 njammer :p maar jah af en toe passeert er wel een mooike aan m’n kassa😀 en ondertussen zijn der al nieuwe jobstudentjes voor andere afdelingen bijgekomen😀 :p en kmoe zeggen tzitten daar sommige ook bij die er mogen wezen :p!
    .♥.

Geef een reactie

 
