Plopsa

Deze namiddag vertrek ik naar Plopsa waar ik met een hele bende heb afgesproken , we gaan eens de attracties daar testen é Dy en Di🙂😉 En het is een nocturne dus wordt het laat🙂 Ondertussen gaan ik nog een beetje genieten van het mooie weer en even uitrusten van de voorbije dagen🙂

een paar dagen geleden mocht ik in naam van de fanclub van BCO een afscheidskado geven aan mijn vriend SAM🙂 Hij vetrekt naar Italië ! Ik zal je missen Sammyboy ! Naar het schijnt waren er ook foto’s in de pers en op focus ? ik heb het niet gezien🙂

iemand stuurde mij dat hier op ! Naar het schijnt was dat in het Nieuwsblad 🙂

~ door Pauline Grossen op augustus 2, 2008.

17 Reacties to “Plopsa”

  1. Jaaaa😀 We gaan de attracties daar eens onveilig gaan maken haha.
    Ken ze daar al vanbuiten , ben ver elke week in Plopsa geweest😀
    Tgaat leuk worden , vooral de boomstammekes en de supersplash en roetsjbaantje :p Maar we gaan eerst de draak doen met de bende .. want vorige keer zaten we er net in , en we moesten er allemaal terug uit , er was een wiel afgebroken en het ging een uur duren .. daarmee gaan we ze nu eerst doen , want ziet er wel leuk uit , en snel😀
    Alé , tot strakjes & ik stuur als ik er ben🙂 xxx

  2. okidoki 🙂😉

  3. Kzat zo helemaal vanvoor in die draak , en dan moesten we eruit :p zo stom , maja haha we wouden ook nie crashen hé😀 xxx

  4. Véél pleziier hé, in Plopsa =D
    &. Kvind de foto’s supper mooii
    vn de afscheiid vn Sam =D

    Kusiie x

  5. Aah heb dr ook super veel zin in😛
    Tot straaaaxx xx

  6. Veel plezier in Plopsaland! Hopelijk blijft het droog.

  7. have fun!!!! xx

  8. Amuseer je dan maar !!!! Groetjes

  9. dank u wel !!!! Ik vetrek binnenkort ! tot later

  10. Zo gezellig!
    en lees het bericht hieronder dat je in Antwerpen was😮
    volgende keer je hier bent, moet je maar eens iets laten weten!😉 x

  11. Heb je dat filmpje van JAM in kinepolis 23 juli opgenomen?
    x

  12. Ooooh de bende van Dyantha😀
    Gij gaat u amuseren zunne😉
    ♥.

  13. Hihi, ik ben juist thuis van zee’tj😀
    Jij hebt precies ook niet stilgezeten😛
    Super coole dingen dat je hebt gdn!♥

  14. euh ja dat kan Leontien🙂 waarom ?

  15. Hah!🙂
    Wel dus , Ik doe dat ook voor JAM filmpjes enzo opnemen ,
    en ze hadden gebeld dat ik 23 juli zou kunnen gaan naar Brugge,
    maar ik kon niet , want ik was op chirokamp!🙂
    Kvond wel jammer dat ik niet kon gaan!🙂
    x Groetjes!
    Ps.naar welke school ga je volgend jaar?

  16. sow coooool

  17. PAULINE !!! plopsa was nice!!:)

    tot woensdag in middelkerke bij pimmie ^^

    x!!

Geef een reactie

 
