Roxy winter deel 2

Op aanvraag van de fan’s van Roxy en er zijn er blijkbaar veel😉 de winter collectie 2009 … zodat je nu al weet wat je straks zal kopen 🙂 Mijn keuze is in ieder geval al gemaakt🙂🙂 De foto’s waren al te zien in het filmpje maar blijkbaar willen jullie die liever “groot” zien ! Zo gevraagd .. zo gedaan dus 🙂 Enjoy

~ door Pauline Grossen op augustus 3, 2008.

17 Reacties to “Roxy winter deel 2”

  1. Supermooie foto’s en kleren !
    Pauline , ben er nu de fotokes aant opzetten op mn laptop , kga ze dan sturen via mail🙂 xxx & het was leuk😀 xxx

  2. Super !!! daar wacht ik op ! het was mega leuk🙂

  3. Voila , ze zijn verzonden🙂

  4. Zo leuke kleren ! =D
    Oe was’t gistern iin Plopsa? =D

    Kusiie x3

  5. Mooie foto”s !!

    Gisteren was cool !

    Doe het rustig met plop😉

  6. ce sont de belles photos et les habits sont bien beaux bisous

  7. Mooie foto’s, Plieeeen! X

  8. Zalig é
    vooral die ruitjes broek en vest😉
    xx♥xx

  9. Zo’n mooie kleren en foto’s❤

    xXx LOVEYOU

  10. COOLE kleren ! & … SUPER chique foto’s !
    XxX Marthe

  11. Héél mooi fotokes meisje🙂

    xxx

  12. zoooooooooooooooooooooooo sgooooooooooooooooooneeeeeeeeeee kleeeeeeeeeeeeeereeeeeeeeeeeeen !

    echt kei kej keij mmmooooiiii
    zo supr cool echt

    dikke x
    ezratJ

  13. de voorlaatste vind ik een top foto😉 xxx love you

  14. als je het mij vraagt, hadden ze geen betere locatie kunnen vinden om te shooten!😉 x

  15. Hehe onder andere daarvoor werkuk daar graag😀 ,, maar ook gwn omdat daar leuk werken is hé😉 :p
    Die Roxy kleren zijn echt wel sjiek hé😀
    Ik heb denkuk een pull van roxy,, wel van vorig jaar😉 kben benieuwd wat er dees jaar gaat zijn in mijn maat xD alé of voor mijn leeftijd :p mor dees kleren vinnuk ook wel keisjiek :D!
    ♥.

  16. Hee!

    Was je verjaardag leuk? Ik hoor nog wel een uitgebreid verslag hea;)
    Maar by the way. Kzie nu hier roxy winter 2009. Heb je ook eentje van 2008 of??
    Want ik zit op ’t OLV en dan hebben we olvuren. Ik heb dus voor mode&trend gekozen en ik moet dus een collage maken over wintermode 2008. Dus heb jij misschien plaaytjes? Want ik vind je heel goed poseren!
    hopelijk krijg ik snel antwoord;)

    x Josephine

  17. Ojaaah. Als je misschien plaatjes had zou je ze dan naar josephinepyc@hotmail.com willen sturen?

    x Josephine

Geef een reactie

 
