Holland Hup :-)

Vanavond vetrek ik naar Nederland omdat ik daar dinsdag morgen om 8u30 (omg !) word verwacht voor een opdracht in de buurt van Den Haag ! Er zullen verschillende foto’s gemaakt worden met verschillende outfits en de foto’s zullen dienen als promo materiaal voor de stadskern of zoiets ! Maar veel meer dan dat weet ik ook niet echt🙂 We zullen wel zien é , straks pronk ik daar op grote affiches 🙂😉 hihi ik hou jullie wel op de hoogte 🙂 Normaal gezien kom ik al dinsdag avond terug …want woensdag heb ik al afgesproken met DE bende om Middelkerke onveilig te maken🙂 En de week daarop zal ik niet veel thuis zijn want dan is het aan mij om te draaien : elke week tot en met begin september ….OMG ik denk dat het nogal heel vlug september word en dus terug school !!!! Morgen zijn we al 5 augustus , wat vliegt de tijd toch amai ! Ergens moet ik nog 2-3 dagen naar Londen gaan , geen idee wanneer ik dat nog ga kunnen plannen !!! help … ik heb 3 maanden vakantie nodig 🙂 of toch niet ? euhm …..

Foto uit Londen 🙂

~ door Pauline Grossen op augustus 4, 2008.

21 Reacties to “Holland Hup :-)”

  1. Veel plezierr !!

    En euhm
    Dikke kus en groetjes terug van PIM !!

  2. Geef Pim maar een dikke knuffel van mij é 🙂🙂 en amuseer je 🙂 De groetjes aan de hele bende

  3. Have fun !
    & tot woensdaaaag ! Hihi🙂 Gisteren was ik kleddernat , had geen paraplu , en begon water te gieten .. hele tijd mn broek nat , zelfs myn onderbroek was ’s avonds toen ‘k thuis kwam nog nat. Maar twas wel leuk , zo met Cindy in de regen staan springen op clouseau en mika enzo. We zijn dan zelfs over het hek geklommen , omdat er toch niemand meer stond , dus stonden we helemaal voor het podium , in het kindervak hihi. Hopelijk blijft het de komende dagen droog!
    Leuk fotootje ! Die roze kaakjes🙂
    Knuffels xxx

  4. Hah!
    Wel dus , Ik doe dat ook voor JAM filmpjes enzo opnemen ,
    en ze hadden gebeld dat ik 23 juli zou kunnen gaan naar Brugge,
    maar ik kon niet , want ik was op chirokamp!
    Kvond wel jammer dat ik niet kon gaan!
    x Groetjes!
    Ps.naar welke school ga je volgend jaar?

  5. iK ga naar Stene in Oostende 🙂 JIj ?

  6. Gistel , Sigo ^^ .
    Welke richting ga je doen?🙂

  7. Je foto’s zijn altijd super cool🙂😉

  8. ow sigo , ken er veel die daar naar school gaan 🙂 de helft van mn klas zal daar naartoe gaan 🙂 ik doe moderne🙂

  9. Ooooh amuzeer je in Nederland en in Middelkerke, normaal ging ik erbij zijn de woensdag, maar er is iets tussengekomen nu ga ik donderdag wss naar Nieuwpoort🙂. Ja je hebt precies echt 3maand vakantie nodig he :p:d!!! Wat is het weer een mooie foto van jou :d.

    xxx

  10. ah sjiek sjiek ^^ .

  11. Succes eh morgen.😉 & tot woensdag! xxx❤

  12. Groetjes vn de bende terug x
    Aleja aan een paar moetk het nog zeggen🙂

  13. mooie foto po x
    zaterdag wordt af ze😀
    HJG x

  14. Wow zo cool!
    Nog veel fun♥

  15. Holland !!! Veel plezier hé.
    Knuff Marthe

  16. Dank u 🙂🙂

  17. veel plezier meid! xx

  18. Ach jammer Den Haag is nog tever bij mij vandaan😛 .
    (anderhalf uur rijden)

    Zoals gewoonlijk ben ik weer nieuwsgierig naar de foto’s!

  19. Prachtfto plientje !
    .. Kheb uu vandg nog gziien op JAM ehh =D
    Ma kwas op bezoek bij ne vriendin,
    dus heb k het nii kunnen opnemen nzu =D

    Kusiiee x Mis Uu !

  20. CUTE!
    Hier is al één reactie😀

  21. pracht! de vakantie is egt veel te kort! ziejet zitn et eerste middelbaar? is wel anders hoor… X3

Geef een reactie

 
