even melden

hallo :-0 ik ben nog steeds in Nederland ! het is hier zoooo super dat ik een dagje langer ga blijven hihi maar ik ben morgen wel terug op tijd voor de bende in Middelkerke en Pim, beloofd ! De shoot ging echt super goed! Ik ga dus in het super super groot hangen in Amstelveen, 1m45 breed en heel de hoogte van het gebouw !!en ook in bushokjes en in tijdschriften enzo … cool toch ! Na de shoot ben ik Naar Heinziiiie gereden en samen zijn we gaan shoppen hier ! Amai het is echt veel goedkoper dan bij ons en ik heb 2 t-shirts gekregen van converse/ All star en een mega leuke zak van converse/All star ! LOVE IT ! Ik heb het hier super naar mijn zin en blijf dus nog tot morgen want een agence uit Amsterdam wil mij even zien voor een eventuele opdracht🙂 Nu ben ik even bij nog bij Heinziiiiiie en ben ik gitaar aan het leren  :-) we hebben juist lekker gegeten en nu zitten wij te zingen en gitaar te spelen, zoooo gezellig…ik ben terug weg … oefenen ow ja ik hoorde ook dat ik op JAM te zien was ! Ik kan het helaas niet zien en morgen vroeg ook niet , kan iemand het opnemen please ? Zo en nu …. back to music ocharme de buren🙂 Ik ben niet op mijn PC dus kan ik geen foto bijzetten … morgen wel😉 ow Heinzie zegt mij net dat ik dat wel mag doen op zijn laptop, ik zet dus even mijn foto’s hierop…. even geduld …..

~ door Pauline Grossen op augustus 5, 2008.

16 Reacties to “even melden”

  1. Hehe toenj zo zei; groetjes uit Nederland ikke zo in m’n eigen :p hunk ze ging toch niet blijven in nederland :p maar dan kwam ik op je blog en las ik dat de plannen blijkbaar veranderd zijn😀 Wihaaa zo sjiek jong! Véél plezier daar nog😉
    ♥.

  2. Nog veel plezier🙂 en tot morgen ! xxx

  3. Kom je hier in de bushokjes te hangen, heb ik eindelijk een goede reden om er eentje open te breken. Waar is het voor? Misschien kan ik op een legalle manier aan eentje voor jou en mij komen.

    Kom anders hier wonen, zie ik jou ook vaker

  4. Mooié foto’s !! x x x

  5. Supper❤
    Jha, idd je bent op JAM geweest,
    kheb het vndg toevallig gzien =D
    Ma kheb et nii kunnen opnemen nzu..
    Kwas op bezoek bij ne vriendin dusjha :s
    Ma kzal et met de herhaling proberen op te nemen =D

    Kusiie x en amusseer je daar nog hé😉
    Houvnje x Miss je !❤

  6. egt mooie kleren van converse! in NY hebbek zelf botten (tot aan de knie) gezien van all-star😮 X

  7. en lukt het wat het gitaar spelen ?🙂

    knufs x

  8. Hee!

    Leuk zeg dat je in NL bent😀
    Als ik je ergens zie hangen maak ik wel een foto;) stuur ik wel naar je op;)

    :O Die tas die jij hebt heb ik ook alleen dan zonder flapxD

    x Josephine

  9. Haha veel goedkoper😛

  10. Waaa die foto’s zijn cool😀 Is da nie Heinz😀
    Ooooh jij gelukzak daj gitaar leert spelen Ö
    Das x waar ik al keilang achter zaag Ö
    ♥.

  11. wow lijkt mij ook heel leuk om te leren ! Lukt het een beetje ???

  12. Oooooh plezant :d!!! het zijn heel mooie foto’s :p:d
    En lukt gitaar spelen ne beetje???

    xxx

  13. Enjoy your stay.

  14. Die kleren zyn zooo cool eh! ^^
    Btw, heb je mailtje gestuurd met de foto’s van gisteren & info over de optredens van Matt. Als je de mail niet ontvangen hebt laat het je maar weten.😉
    Tot binnenkort! xxx❤

  15. Kei cool!
    Hopelijk lukt het wat he girl?!
    Knuffs Ti♥Amoo!_<33.

  16. loving it loving it!
    Behalve die tas,, daar ben ik jaloers op😀
    en je schoenen, maar bijna weer tijd om nieuwe All-stars te kopen,, dus dan laat ik je ze wel een kéér zien als ik er weer heb gevonden😀
    xXx
    Mahal kita!

Geef een reactie

 
