Relax

Bij elke shoot hoort er natuurlijk een visagiste en styliste bij en dan mag je even plaats nemen in een stoel en .. relaxen … je haar wordt gedaan, je wordt geschminkt… altijd heel leuk é🙂

Voor mijn laatste opdrachten waren ze vooral veel bezig met mijn haar : lang , opsteken, krullen en juist weer heel steil maken ! Super tof hoor🙂 een heel teamwork is het altijd 🙂

En dan krijg je mooie foto’s zoals deze hier van Selina ! Bedankt aan alle lieve mensen voor de mooie kapsels en MU elke keer opnieuw !!!

~ door Pauline Grossen op augustus 7, 2008.

24 Reacties to “Relax”

  1. Wow. een vet-coole foto!

  2. Die foto is echt mooi!

    Kheb gezien datk in je blogroll sta😀. Danku daarvoor! Kga daar bij mij ook eens werk van maken.

    x

  3. Woow Girl!😮
    Die foto is gwnweg overmooi!
    Echt kei kei Prachtig!♥
    Je haar is gwn top zo!
    En dan dat lieve gezichtj😀
    Lil Sis! JTM trop!♥

  4. Die laatste foto is idd heel mooi!
    xx julie

  5. tof van je dat je ons een keertje meeneemt achter de schermen! 🙂

    fijne mensen heb jij rondom je, pauline!

    de laatste foto is weer een toppertje!
    grote klasse van zowel fotograaf als model!!!

  6. super mooie foto

  7. Woow !😮
    Prachtiig diie laatste foto ! =D❤
    Ge doet da goe !❤

    Houvnje x

  8. dank u iedereen ! jullie zijn super lief 🙂
    xxx
    ly

  9. Echt méga mooie foto, Plien!
    Weeral goed werk geleverd, hihihi. ^^ xxx ly

  10. Kei coole foto’s Pauline!
    xxx Marthe

  11. Een supermooie foto!!!
    En leuk om wat achter de schermen te kunnen meekijken zo!😀

  12. Idd die foto is n keimooi resultaat jong!
    Zo leuk zo een beetje relaxen even😀
    kvind vooral je haar op die 2de foto leuk! Zo een beetje zo omhoog gedaan ^^
    Kvraag me nog altijd af hoe ze dat doen :p!
    ♥.

  13. Héé beauty!
    Wat een mooie foto!
    Prachtexemplaar

    xXx
    BCFE
    mahal kita

  14. Hé kleine, dat heb je weer top gedaan zeg!!!😉
    Tuurlijk ook compli’s voor Selina en haar team, superbbb!😀

    X

  15. hoooo!
    ik heb dat altijd al eens willen meemaken!😮
    jij gelukzakje!😉

  16. Toffe Foto’s :d

    U haar is heel mooi langsachter opdie foto als diejen man u aan het sjminken is.

    xxx

  17. Hey Pauline,
    Moet wel tof zijn als ze zo vanalles uitproberen met je haar!!!
    Zou ik ook wel eens willen!! Al zal ik wel even moeten sparen want momenteel is mijn haar niet zo héél erg lang.. (net boven mijn schouders) al kunnen ze daar misschien ook wel iets mee doen!
    ‘k kom hier al een tijdje op je blog af en toe kijken en vind het héél tof! Leuk dat je zoveel berichtjes achterlaat! Ze zijn altijd héél tof om te lezen!
    En je bent natuurlijk écht een supermodelleke! Die foto’s van jou zijn altijd héél mooi!! Doe zo verder maar geniet er vooral héél erg van hé!;)
    -xxx-
    SOFIE

  18. Doe ik zeker🙂 Dank u Sofie !!!
    Knuffels

  19. wij zijn toch braaf he als we zo stillekes op die stoel zitten.ma soms trekke ze nogal aan ons haar ze.tot binnenkort pauline
    xxxGlenn

  20. Ja Glenn , kheb het gehoord dat wij weer samen mogen shooten binnenkort😉 cool é 🙂
    Tot dan !

  21. Wow Pauline, dat is écht wel een speciale! Chique dinges!!!

  22. Pracht’foto ! écht wauuwwww !🙂
    x

  23. Oh da zou ik ook graag eens doen zie :’)
    Zo da ze uw haar enzo doen ^^ want nu moet ik da allemaal zelf doen eh :’)
    Mooie foto’s!

  24. Wow!!😀
    Wat je allemaal met je haar kan doen!!
    Echt onvoorstelbaar!!
    Xx

Geef een reactie

 
